[~7000] Pierwsze auto.

17 Maj 2014, 11:34

Witajcie.
Jestem świeżo upieczonym kierowcą, dlatego też rozpoczynam poszukiwania autka dla siebie. W najbliższych 2-3 tygodniach chciałbym dokonać zakupu i zacząć zbierać doświadczenie.

= Budżet ~ 7tyś. (może delikatnie przekroczyć, jeżeli będzie faktycznie warto).

= Rejon Lubelskie, ale tak +/- 100km dalej też mógłbym podjechać bez problemu.

= Użytkowanie Dojeżdżałbym codziennie 32km do szkoły. Ekonomiczne spalanie będzie na pewno zaletą. ( Gdzie auto będzie użytkowane- miasto, trasa. Ułatwi nam to określenie odpowiedniej wielkości auta oraz silnika)

= Własne potrzeby 5 drzwiowy, klimatyzacja, preferowane kolory auta to raczej ciemne, lecz to nie jest jakaś bariera nie do przejścia.

= Własne typy
- Ford Focus
- Audi A4
- Golf IV
- Mazda 626
- Opel Astra / Vectra
- Renault Megane II / Laguna II
- Mercedes A klasa W168

Dosyć sporo moich własnych typów, mam dylemat, co wybrać. Renówki chyba odpadną, ze względu na ich awaryjność, do Mercedesa tez nie jestem mocno przekonany jakoś. Mazdy i Ople gorzej od strony blach wypadają od Audiówek czy Golfów.

Proszę mnie poprawić jeżeli się mylę, liczę na opinie, pomocne komentarze, własne typy, mile widziane linki, rady itd.

Dziękuję z góry!
LFAC
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Nie mam

17 Maj 2014, 11:52

Od razu skreśl A4, Golfa IV, Focusa, Astre II bo za 7k nic dobrego nie kupisz. Megane II i Laguna II to awaryjne auta Laguna to królowa lawet :mrgreen: Mercedes A klasa to niewypał i wrogowi bym go nie polecił.
Vectre B, 626 okej. Dorzuc Mondeo Mk2, Fiata Marea, Leganze.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

17 Maj 2014, 12:32