Rejestrator jazdy-prezent urodzinowy

07 Mar 2014, 21:53

Cześć!
Chciałabym kupić dla swojego chłopaka rejestrator jazdy na urodziny- niestety w kwestii samochodów i gadżetów z tym związanych jestem kompletnie zielona(jak większość bab). Od razu zaznaczam,że jestem biedną studentką dlatego kasa jaką mogę wydać to 250zł + koszty przesyłki- oczywiście zdaje sobie sprawę,że z tą kwotą w tej materii wiele nie zwojuje, ale może potraficie mi coś doradzić? Czytałam co nie co o tym i z tego co się dowiedziałam to wiem,że kamerek z rozdzielczość poniżej 720 dpi nie warto kupować bo dają kiepską czytelność obrazu. Znalazłam kilka sprzętów na allegro, które rzekomo osiągają jakoś 1080 dpi ale jak wspominałam kompletnie się na tym nie znam i proszę Was koledzy o radę:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł]
Warto czegoś szukać czy lepiej kupić coś innego? Byłabym wdzięczna za wszelkie odpowiedzi(oczywiście liczę na takie bez obelg i wyzwisk ;) )
k8y
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Citroen C2

08 Mar 2014, 06:50

k8y napisał(a):liczę na takie bez obelg i wyzwisk

spoko, czemu akurat takie obawy ??
k8y napisał(a): kasa jaką mogę wydać to 250zł + koszty przesyłki-

Czyli w tej kwocie trzeba kupic kamerkę już z kartą, bo dobra karta SD to prawie 100 pln..
Wychodzi na ofertę Overmaxa - ja używam cam-04.. Szału nie ma, ale daje radę.. :ok:
Na YT możesz jeszcze przed zakupem poogladać sobie filmy nagrane przez niektóre z nich..

Gdybys dołożyła 200 to mozna zastanowić się nad Mio Mivue a po następnym zaoszczędzeniu 5 stówek - DOD.. Ale to już fajny profesjonalny sprzęt :yes: :yes: To tak dla porównania..