Słupki a fabryczne zgrzewy

20 Sie 2014, 19:59

witam, zauwazylem na tylnym slupku w miejscu fabrycznych zgrzewow delikatne zapadniecie sie lakieru, lecz po pomiarze miernikiem w tym miejscu wykazuje ze lakier jest oryginalny, tak tez miernik wskazuje na calej dlugosci slupkow, czy jesli samochod bylby poskaldany z cwiartek, to w miejscu spawow na slupkach bylaby wyzsza grubosc lakieru? czy taka sama jak oryginal?
rpw_2005
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: PL
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.6 8v MPI 105km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

07 Lis 2014, 07:49

Może miernik Cię w konia robi?
Kiedyś tak miałem, dopiero później kupiłem dobry miernik z sondą i okazało się, ze ten zwykły czasem przekłamywał. Mam Prodig Tech i teraz wszystko jest ok.
ZibiZ
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Audi