W220 - twardy hamulec i piszczenie osłony kolumny kierownicy

05 Kwi 2017, 19:59

Witam panów,
Od samego kupna zastanawia mnie kwestia hamulca w mojej s'ce, jest on strasznie twardy w porównaniu do jakiegokolwiek auta (WORD'owskie Yarisy, Fabia, Golf, E36) hamulce działają dobrze bo jestem w stanie doprowadzić do uruchomienia ABS'u nawet przy względnie wysokich prędkościach. W np. Golfie którym ostatnio chwilę jeździłem hamulec działał tak lekko że wręcz czułem na nodze moment połączenia klocków i tarcz. Fajnie by było jakby ktoś kto jeździł W220 opisał swoje odczucia, może mam za wysokie ciśnienie w układzie albo coś innego jest nie tak.

Druga rzecz już typowo związana z tym modelem (nie wiem czy nie będę musiał udać się na jakieś forum mercedesa) strasznie piszczy mi gumowa osłona kolumny kierowniczej, o ta:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


i nie wiem za bardzo jak się do tego dostać, boję się uszkodzić plastiki, bawił się ktoś w rozbieranie kokpitu w tym aucie?

Z góry dzięki za dyskusję i pozdrawiam
Czru
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 30 11 2016
Auto: W220 S500
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • 06 Kwi 2017, 09:04

    Proszę się zapoznać z temtyką działów na naszym forum i pisać swoje tematy we właściwych tematycznie działach.
    Tym razem przenoszę.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    07 Kwi 2017, 11:56

    W każdym samochodzie hamulec będzie trochę inny jeżeli tu działa tak jak powinien to myślę że nie ma czym się przejmować.

    Druga sprawa to plastik jak chcesz go zdemontować to widzisz już na zdjęciu że jest przykręcony w dwóch miejscach. Musisz po prostu dostać się do tych śrubek odkręcić a reszta jest na wcisk lub na takie spinki zatrzaskowo/zaciskowe.
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6842
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Mercedes Klasy S Coupé
      Sugestywny design nadwozia nowej Klasy S wyznacza wzorce swoją imponującą kompozycją – wizualne napięcie w liniach nadwozia i dynamiczne kontury. Już na pierwszy rzut oka nowa Klasa S przejawia ambicję do bycia liderem. ...