5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

04 Mar 2014, 20:59

Na Focusa masz minimalny budżet. Będzie to auto z rocznika 98, max 99. Poza tym silnik 1.6. Z Astra rocznikowo tak samo. A może zamiast Lanka to Leganza?
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

04 Mar 2014, 21:58

Może któryś z tych?:
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 10755
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

05 Mar 2014, 00:53

Za 8k będzie corolla 5d 1,6 ( w idealnym stanie)spali nie wiele więcej niż podane diesle, nie psuje się i za 5 lat nie zejdzie z ceny do poziomu skupu złomu...

P.S.

Nie psuje się tzn... że tylko ją serwisujesz. :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4594
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

05 Mar 2014, 08:17

Corolle właśnie możesz kupić. Tu poziom wygody powinien być na poziomie Rovera a awaryjność dużo niższa. Ale to, że się nie psuje to raczej mit szybkiego.... Auto porządne,niska awaryjność, ale na pewno nie bezawaryjne. Takich samochodów nie ma.
grzegorzd92
Aktywny
 
Posty: 311
Rejestracja: 06 Sie 2010, 19:51
Miejscowość: Małopolskie
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1.2 82
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

05 Mar 2014, 08:27

grzegorzd92 napisał(a):Ale to, że się nie psuje to raczej mit szybkiego.... Auto porządne,niska awaryjność, ale na pewno nie bezawaryjne. Takich samochodów nie ma.


Chyba coś Ci się pomyliło e11 z e12 :ok:

grzegorzd92 napisał(a):Tu poziom wygody powinien być na poziomie Rovera


Widać ze ani jednym ani drugim nie jechałeś ża takie głupoty piszesz....

Dwa rózne auta, inaczej się prowadzące, inna charakterystyka motorowni, inna jakość wykończenia itd...

Od 94r używam tojek na przemian z autami EU i nie znalazłem nic co by mozna było porównać pod względem awaryjności...mówie o starych tojkach.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4594
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

05 Mar 2014, 08:52

Jeździłem i tym i tym. Oboma mi się dobrze jeździło to pisze, że są wygodne, co do materiałów to się nie wypowiadam bo na dłużej niestety nie miałem tych samochodów.... Chodzilo mi tylko o to, że z Rovera można być zadowolony tak i z Corolli też. A co do bezawaryjności e11. Wpisz w google corolla e11 problem. Jak by ich nie było to tematów by też nie było :ok: Ale nie twierdze, że do shit bo ciężko znaleźć inne auto tak mało awaryjne
grzegorzd92
Aktywny
 
Posty: 311
Rejestracja: 06 Sie 2010, 19:51
Miejscowość: Małopolskie
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1.2 82
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Europejska premiera samochodu Volkswagen Jetta Hybrid Europejska premiera samochodu Volkswagen Jetta Hybrid
    Jetta Hybrid jest napędzana nowoczesnym silnikiem benzynowym (TSI o mocy 110 kW/150 KM) oraz silnikiem elektrycznym o mocy 20 kW – takiej samej, jak w XL1, jako skrzynia biegów montowana jest seryjnie automatyczna, ...
    BMW 328 Hommage 2011 BMW 328 Hommage 2011
    BMW 328 Hommage, zaprezentowane z okazji siedemdziesiątych piątych urodzin legendarnego samochodu wyścigowego BMW 328, jest nowoczesną interpretacją charakteru i stylu protoplasty. Koncept to przykład na to, jak dziś mogłoby ...

  • Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

    05 Mar 2014, 09:04

    grzegorzd92 napisał(a):Wpisz w google corolla e11 problem. Jak by ich nie było to tematów by też nie było :ok: Ale nie twierdze, że do shit bo ciężko znaleźć inne auto tak mało awaryjne


    To ja proponuje wpisz w google e11 problem i 100% aut będzie po lifcie czyli silnik 1,4 VVTi którego jeszcze nigdy nie poleciłem szczególnie z pierwszych lat produkcji (pojemności 1,4/1,6/1,8)
    Gwarantuje Ci że z tych problemów 80% bedzie dotyczyć silnika a tak naprawdę brania oleju.

    Stare silniki tojki produkowane bez zmian od 92r do 2000r są bezobsługowe a do tego nowoczesne.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4594
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

    05 Mar 2014, 09:25

    Coś w tym jest,sąsiad od paru lat jeżdzi tylko Corollami,zaczynał od E11,potem E12 a teraz ma E15.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34290
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

    05 Mar 2014, 13:19

    Dzięki za duże zainteresowanie tematem :) Corolla bardzo mi się podoba i słynie z niezawodności, jednak tego autka niestety nie zagazuję, więc koszty paliwa będą sporo większe niż obecnie (obecnie 2,70 x 10 = 27 zł / 100 km, na benzynie 5,25 x 7 = 36,75 / 100 km). Bardzo spodobał mi się ten Citroen Xsara za 7700 zł 2.0 HDI, pojadę go zobaczyć w sobotę, a przy okazji zahaczę kilka komisów. Jak pooglądam to podzielę się z Wami wrażeniami.

    Zastanawiam się jeszcze nad propozycją kolegi z jednego z pierwszych postów, bo mój Rover jest w niezłym stanie i może bym nim jeszcze przejeździł rok, a w przyszłym roku miałbym na kupno samochodu ok. 15 tys, więc i wybór byłby dużo większy aby znaleźć coś nowszego, a w ciągu roku nie straci tak wiele na wartości. Co byście mi poradzili?
    DamianTSW
    Nowicjusz
     
    Posty: 15
    Rejestracja: 04 Mar 2014, 02:04
    Miejscowość: Częstochowa
    Prawo jazdy od: 01 10 2006
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Rover 400
    Silnik: 1.6 16V Si
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

    05 Mar 2014, 13:33

    DamianTSW napisał(a):Corolla bardzo mi się podoba i słynie z niezawodności, jednak tego autka niestety nie zagazuję


    Tutaj się kłania problem szczegółów e11 przed lift gazuje się normalnie, spalanie lpg 8l trasa i 9l miasto.
    Więc nie wiem czym musiał byś jechać żeby wyszło taniej pod względem spalania i naprawiania.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4594
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

    05 Mar 2014, 13:38

    Nie wiedziałem o tym. Który z silników Corolli nadaje się do bezproblemowego założenia instalacji LPG? Bo słyszałem, że np. silniki VVti nie nadają się do LPG.

    Lista silników Corolli:
    [link wygasł]
    DamianTSW
    Nowicjusz
     
    Posty: 15
    Rejestracja: 04 Mar 2014, 02:04
    Miejscowość: Częstochowa
    Prawo jazdy od: 01 10 2006
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Rover 400
    Silnik: 1.6 16V Si
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

    05 Mar 2014, 14:01

    DamianTSW napisał(a):Nie wiedziałem o tym. Który z silników Corolli nadaje się do bezproblemowego założenia instalacji LPG? Bo słyszałem, że np. silniki VVti nie nadają się do LPG.


    Ogólnie wszystkie silniki w wersji przed lift są ok. Są to motorownie jak na tamte lata bardzo nowoczesne i trwałe...
    Silniki VVTi mają wadę olejową ale też jest problem z zaworami które trzeba regulować co 35tyś.km. na lpg. (dotyczy to wybranych jednostek 1,4/1,6/1,8).

    Co do samochodu na lata corollka jest o tyle fajna ze traci bardzo mało na wartości a do tego nie ma dziwnych wynalazków w postaci belek...

    Zwróć uwagę że zadbana e10ka kosztuje 1k mniej niż model nowsza e11 (przed lift) więc jak kupisz taką za 7-8k to ile stracisz na wartości w ciągu 5lat skoro starsze modelowo e10ki kosztują 3,5k-4k.
    A zwróć uwagę ile kosztuje stary citroen i jeszcze jedno ile trzeba wydać kasy żeby utrzymać go w kondycji sprzedażowej.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4594
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: 5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

    05 Mar 2014, 14:58

    Jeśli Twój Rover jest jeszcze w wmiare przyzwoitym stanie to możesz objeżdzić jeszcze ten rok.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34290
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Jaguar
      MINI Clubman Bond Street, tył