REKLAMA
Podstawowe kryteria zestawienia:
- limuzyna segmentu E
- silnik benzynowy o mocy powyżej 200KM
- automatyczna skrzynia biegów
- modele z okolic 2000 roku
Wytypowane modele do zestawienia:
- Alfa Romeo 166 3,0 V6 - 226KM
- Honda Legend III 3,5 V6 - 208KM
- Peugeot 607 3,0 V6 - 211KM
- Saab 9-5 2,3 T - 230KM
Zestawienie (kliknij aby powiększyć):
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Komentarz do zestawienia:
W zestawieniu ujęto mniej popularne samochody segmentu E.
Należy zwrócić uwagę na cenę rozrządu (SKF) w Peugeocie, pompy wody (AISIN) i końcówki drążka kierowniczego prawego (FEBI - lewy znacznie tańszy) w Hondzie, łożyska koła (SKF) w Alfie Romeo, oraz kasety zapłonowej (Bremi) w Saabie. W przypadku Hondy Legend brak zamienników amortyzatorów stąd bardzo wysokie ceny oryginałów.
Najdroższą usterką jest remont zawieszenia w Alfie Romeo oraz rozciągający się łańcuch rozrządu w Saabie.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
edit:
Dodanie ankiety