Alfa romeo 156 klekotała

03 Sie 2008, 17:35

oglądalem pewną alfe romeo 156 1998r w komisie 1,6ST i niewiem nadal czy to jest diesel czy benzyna tz jak zapalilem to tak klekotało jak to TDI a później juz chodzila jak benzyna, ja sie na autach nieznam wiec doradzcie co źle robie, co źle pisze
jak daje sobie rade silnik 1,6ST i 1,8ST?
one są na turbo?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931
  • 03 Sie 2008, 17:54

    to sa benzyniaki ... alfe kup z zaufanego zrodla i co wazne szukaj zadbanej w dobrym stanie a nie zajezdzonej bo moze byc zle .... zwlaszcza z kasa :roll:

    ps ts :wink:
    Manfred
    Aktywny
     
    Posty: 391

    03 Sie 2008, 19:20

    co sądzicie o alfie, dlaczego klekotala jak diesel?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    04 Sie 2008, 11:05

    Twin Spark oznacza, że silnik wyposażony jest w podwójny zapłon.
    Rodri94
     

    06 Sie 2008, 19:10

    ale po co
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    06 Sie 2008, 22:48

    Twin Spark: Podwójna Iskra.
    Wyklucza tak zwany problem zarzucania świecy.
    Dj
    Początkujący
     
    Posty: 126
    Miejscowość: Wrocław
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
      Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
      Tuning samochodowy - w tym sklepie znajdziesz wszystko
      Części do tuningu samochodowego muszą być wykonane z najwyższą starannością i wytrzymywać duże obciążenia. Mają poprawić, a nie pogorszyć parametry auta. Dlatego szukając podzespołów, warto zwrócić się do fachowców ...

    07 Sie 2008, 08:13

    Dj napisał(a):Twin Spark: Podwójna Iskra.
    Wyklucza tak zwany problem zarzucania świecy.

    tz?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    09 Sie 2008, 00:39

    piotrauto napisał(a):co sądzicie o alfie, dlaczego klekotala jak diesel?


    Klekocze tak dlatego ze wyposazona jest w Regulator faz rozrzadu tzw. "wariator" to on to powoduje(powoduje tez kilka innych rzeczy ;)), jesli klekocze tylko na poczatku to jeszcze da sie z tym jezdzic ale jak caly czas to przydala by sie jego wymiana, nowy orginalny w ASO kosztuje okolo 500zl wlasnie to przerabialem ale istnieje cos takiego jak zestaw naprawczy za 11zl i podobno sie sprawdza ;) Nie ma czego sie bac to bardzo czeste w 156 i predzej czy pozniej trzeba to wymienic ;)

    Sam jestem uzytkownikiem 156.

    piotrauto napisał(a):jak daje sobie rade silnik 1,6ST i 1,8ST?
    one są na turbo?


    A co do silnika to polecam 1.8 bo to nawet spore autko i 1.6 czasami moze byc za slaby, a 144 Km wystarczy nawet dla osoby ktora lubi czasami przycisnac pedal ;) Nie sa wyposazone w turbo.

    Pozdrawiam ;)
    Ostatnio edytowany przez J0k3R, 09 Sie 2008, 00:48, edytowano w sumie 1 raz
    J0k3R
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    09 Sie 2008, 20:05

    aha ale to wk...... bo niewiadomo czy to diesel czy benzyna tak klekocze ze szok... a ile pali wachy 1,8?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    10 Sie 2008, 02:04

    piotrauto napisał(a):aha ale to wk...... bo niewiadomo czy to diesel czy benzyna tak klekocze ze szok... a ile pali wachy 1,8?


    No denerwuje to klekotanie i to jest dodatkowa motywacja zeby to naprawic :lol:

    Walniety wariator powoduje klekotanie i wzrost spalania i troche zamula auto.

    U mnie spalanie w miescie wychodzi srednio 11l na setke, oczywiscie korci wcisnac gaz wiec mysle ze mozna zejsc nizej ze spalaniem 8)
    J0k3R
    Nowicjusz
     
    Posty: 3