Amortyzatory Renault Laguna 2 kombi/2001/1.8/89KW/grandtour

15 Paź 2012, 18:34

Witam. Nadeszła ta nieszczęsna chwila kiedy to nawet najmniejsza najechana dziura boli a amortyzator łupie jak głowa goździkową :) Szukam amortyzatorów do laguny 2 przód/tył, stounek jakość-cena. Mój budżet to 650-700pln. Co byście odradzili, czytałem że dobre/polecane firmy to bilstein, kayaba, delphi, monroe, sachs ale i tak nie wiem, które wybrać i dla czego. Nie wiem też czy gazowe, olejowe, gazowo-olejowe? Bardzo proszę o pomoc w wyborze bo w tym jestem zielony. :)
mrk303
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Audi A6 c5
Silnik: 2.8 quattro 193KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

26 Cze 2013, 06:47

Czy już wybrałeś te amorki?
Ja w swojej Lagunce też muszę wymienic bo mają po 50 - 60%.
Paulo80
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 0- 0-1997
Auto: Renault
Silnik: 1,9
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

26 Cze 2013, 12:38

Hehe dobry odkop. Choć już dawno nie mam renówki i cieszę się z tego(kupiłem a6 c5 2.8 quattro avant) to powiem ci, że zakładałem do niej sachsa gazówki, choć są dosyć twarde. Co do 50-60% to powiem tak. Jeżeli robiłeś test amorów na stacji kontroli pojazdów to możesz go sobie brzydko mówiąc i bez urazy wsadzić w cztery litery;) bo tam test robiony jest jak leci czyli wjeżdża Tico lekkie jak piórko, robią po prostu test, wjeżdża choćby a6, które waży 1.8 tony i też robią test a wszystko na tych samych ustawieniach. Do tego % wykres jest niedokładny bo nie pokazuje faktycznego zużycia amorów. Znajdź jakiegoś mechanika gdzie mają takie urządzenie do sprawdzania, w które wbijają wszystkie dane auta tj. model, rocznik, moc, masę a wynik wychodzi w postaci wykresu a nie %. Sam mam takich mechaników i opieram się tylko na ich badaniach:) W każde auto kładzie się inny rodzaj amorów i nie można ich sprawdzać na jednym teście.
mrk303
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Audi A6 c5
Silnik: 2.8 quattro 193KM