Astra G 2002r. 1.6+LPG prośba o ocenę modelu

17 Sie 2015, 20:26

Witam serdecznie. Przymierzam się do zakupu auta, jednak nie bardzo się znam. Po ostudzeniu emocji wykreślam powoli z kręgu swoich zainteresowań i dążeń Audi A4 i A3, bo w tym przedziale cenowym ciężko może być dostać je w dobrym stanie a nie będą już pewnie tak tanie w utrzymaniu jak Astra, a zależy mi na tym, ponieważ jestem niepracującym studentem.

Nie dzwoniłem jeszcze do sprzedawcy z ogłoszenia, bo nie wiem nawet o co zapytać przed oglądaniem. Podpowiedzcie czy można coś wywnioskować na podstawie zdjęcia i opisu i o co można się zapytać już przez telefon ? Mnie osobiście zastanawiają drzwi od strony kierowcy, być może to wina zdjęcia ale widać różnicę odcieni z granicą na krawędzi oraz zastanawia czemu ktoś pozbywa się samochodu z roczną LPG.

Dodatkowo na uwagę zasługuje to, że gość próbował sprzedawać samochód jeszcze tydzień temu za 8.600 i za tę samą cenę w zeszłą niedzielę na giełdzie.

Proszę o pomoc i rady.

http://www.ogloszenia.moja-ostroleka.pl ... 42864.html
kaczy93
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 05 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

17 Sie 2015, 20:48

Jaki to jest dokładnie silnik? Bo jeśli 1.6 16v 100km to radziłbym odpuścić (wada fabryczna w postaci wciągania oleju).
Co do samego auta to nie ma co oceniać po jednym zdjęciu.. jedyne co mi się rzuciło w oczy to tył tak trochę dziwnie siedzi..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Sie 2015, 20:53

Zapewne silnik 16 zaworowy, to co Barol napisał + problemy z rozrządem.
Z wyposażenia coś jest czy korbotronic i brak klimy?
Koniu
Forumowicz VIP