Astra H 1.7cdti 110km ecoflex??

15 Lut 2020, 16:03

Witam jak w temacie mam możliwość zakupu astra h z 2010r w kombi z ori przebiegiem 260tys cały w oryginale z uszkodzoną dwumasa, no i podczas wymiany filtra paliwa widać było na dnie błyszczące opilki, czy to normalne, czy w tych silnikach pompy są wadliwe? Silnik to 1.7cdti 110km ecoflex. Filtr PDF wypala się co 300km ,rozrząd i opony letnie kupione jakieś 25tys KM temu. Auto od znajomego, chce za niego 2500 euro plus sam bym musiał sobie go ściągnąć. Jest sens? Co i tym myślicie i co z tymi opilkami w filtrze paliwa?
teedy1
Początkujący
 
Posty: 109

15 Lut 2020, 17:01

2500 euro to ok. 10500 na dzień dzisiejszy. Trzeba pojechać do Niemiec albo ogarnąć lawetę, kolejny 1000. Sprzęgło z dwumasą 1500 + 500 wymiana. Czyli powiedzmy wychodzi to w granicach 13,5-14 a auto trzeba jeszcze opłacić, zrobić przegląd i ubezpieczyć czyli cirka 15-16.
Do tego opiłki w filtrze są prawdopodobnie objawem zbliżającego się końca pompy. Kolejne 1500+robocizna z założeniem, że nic dalej nie jest już uszkodzone. Zakładając, że ten rozrząd jest zrobiony to do wymiany oleje/filtry, zmieścisz się w 500.
IMO żadna okazja.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

15 Lut 2020, 19:50

Auto jest oplacone na polskich tablicach.
Hmm co do opilkow w filtrze paliwa to jest to wada fabryczne czy to normalne zjawisko? Tak samo wypalajacy się dpf co 300km to normalne? Liczę 10.500 auto, 1000sprowadzenie,2000dwumas ,opony zimowe z felgami 800 , oleje filtry 300. Ok 15 wyszło by na gotowe, dalej nie wiem co o tym myśleć?
teedy1
Początkujący
 
Posty: 109

16 Lut 2020, 10:49

Ktoś jeszcze wypowie się w temacie? :)
teedy1
Początkujący
 
Posty: 109

16 Lut 2020, 11:14

teedy1 napisał(a):Ok 15 wyszło by na gotowe, dalej nie wiem co o tym myśleć?


1. Nie kupisz zimówek z felgami za 8 stów
2. Co za różnica czy wada fabryczna czy usterka? Czy w przypadku "wady fabrycznej" można sobie jeździć z zacierającą się pompą bo "ten typ tak ma"? Trzeba to zrobić i tyle
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

16 Lut 2020, 12:28

Powiem Ci ze to nie żadna okazja za te pieniądze. Jeżeli chcesz się wziąć za pompe to nikt Ci jej nie zmieni jeżeli nie zgodzisz się na regenerację wtryskow, cała operacja ok 5k, za takie pieniądze możesz mieć auto z mniejszym przebiegiem bez większego wkładu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16573
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Lut 2020, 13:30

Więc co Panowie mogą mi polecić w podobnych pieniądzach w dieslu lub LPG?
teedy1
Początkujący
 
Posty: 109