Astra II gaz nie chce się włączać kropka miga bardzo intensywnie

04 Lut 2013, 11:11

Witam serdecznie. Mam podobny problem w swojej astrze II G , dlatego chciał bym się podpiąć do tematu, z miejsca mówię, że jestem zielony w tych sprawach dlatego piszę. Ostatnio z mojej astrze podczas zapalania coś pika i gaz nie chce się włączać kropka miga bardzo intensywnie nie tak jak było wcześniej. Byłem z tym u mechanika, po podłączeniu do komputera powiedział ze mam zawaloną pamięć czegoś tam i komputer nie mógł włączyć gazu. Więc zrestartowali mi instalacje bynajmniej tak mi to tłumaczyli i zaprogramowali na nowo. Problem zniknął ale na jeden dzień i wrócił. Co może być przyczyną takiej sytuacji? (Mechanicy wspominali coś o spadkach napięcia) Proszę o pomoc ponieważ nie przelewa mi się i nie chcę wyrzucać co kilka dni 50zł za podpięcie pod komputer. :no: no i na jeżdżenie na benzynie również mnie nie stać. :(
Mateusz88
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 09 2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra II G
Silnik: 1.6 16V 101KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

06 Lut 2013, 22:14

bez ponownej wizyty się nie obedzie. Problemy mogą być trzy:
1) Najbardziej prawopodobny - komputer gazowy jest uszkodzony i gubi pamięć nastawów.
2) Jest problem z ładowaniem i podczas otwarcia wtryskiwaczy jest zbyt mało prądu.
3) Wczytał się jakiś błąd w sterownik który jest zbiegiem okolicznosci podobieństwa do poprzedniej sytuacji.
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

07 Lut 2013, 12:02

Dzięki za odpowiedź. Najbardziej martwi mnie uszkodzenie tego komputera gazowego bo to ponoć nie jest tania sprawa z tego co mi śpiewał ten mechanik (mówił o 700- 900zł). Mógł byś mi powiedzieć z jakimi kwotami może się wiązać ta naprawa? Bo już kilku ,,szpeców" chciało mnie naciągnąć podczas naprawy. Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Mateusz88
Nowicjusz

07 Lut 2013, 12:10