Jeżeli chodzi o blacharkę to zwróć uwagę na podłużnice, nie mogą nosić śladów napraw. Dobrze jakby pod maską, kielichy itp. również były wolne od ingerencji. Dodatkowo progi sprawdź, nadkola, doły drzwi, bo to w E36 czasem się sypie, no jeszcze do wnęk bagażnika zajrzyj, zwłaszcza tam gdzie akumulator.
Instalka LPG dobrej klasy to wydatek około 3000 pln do tego auta.
Mechanicznie to żeby nie było dużych luzów w układzie napędowym, wszelkie głośne stuki, czy wycia dyfra to sygnał ostrzegawczy, że auto ma kosmiczny przebieg albo było męczone.
Silnik BMW R6 powinien pracować na jałowym bardzo równo, nie ma prawa zakopcić nawet na wysokich obrotach na niebiesko. Teoretycznie moneta 2 pln nie powinna się przewrócić jak ją położysz na storc na silniku odpalonym na jałowych obrotach.
Olej w silniku musi być full syntetyk, ostatecznie 10w40... jak jest gorszy olej to omijaj z daleka takie egzemplarze.
Wskazówka temp. po nagrzaniu musi idealnie pion trzymać, nawet na postoju pod obciążeniem 4 tys obrotów przez 20 sekund.
itd itd.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,