Audi A3 mleko w oleju na bagnecie,(nie uszczelka) a więc co?

06 Lut 2015, 19:56

Witam!!!
Wiem, że jest mnóstwo tematów na ten temat, ale niestety w moim aucie nie dotyczy to uszczelki. Wszystko zaczęło się od sprawdzenia oleju czy jest prawidłowy poziom, wtedy zobaczyłem mleko w oleju na bagnecie co dziwne na korku wlewu oleju ani trochę. Ok jakoś dałem rade więc zebrałem się i zacząłem rozbierać autko. Wszystko poszło fajnie . Jedyne moje zdziwienie było przy odbiorze głowicy z planowania, wtedy dowiedziałem się że auto było przegrzane, ale z jednej strony się ucieszyłem sprawa rozwiązana teraz tylko wymiana uszczelki skręcić wszystko i będzie ok. No i niestety tak fajnie nie było pojeździłem troche i znów to samo mleko na bagnecie. Nie mam juz pomysłu o co chodzi. Oczywiście nie chciałem sie narobić i najpierw sprawdziłem chłodnice oleju może tam zrobiła się jakaś dziura i wtedy olej mieszał sie z płynem. Może macie jakiś pomysł?? Ja już straciłem siły do tego auta i nie mam już pomysłu
Pi0trEk1199
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 10 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3
Silnik: 1.8 125KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

06 Lut 2015, 20:17

Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej... ogólnie jest to następny detal o którym miłośnicy wieśwagenów niby to nie słyszeli :D
W przewodzie skrapla się woda która jest wtłaczana przez takie cuś pod dekielek i powstaje mleczko pod korkiem albo na bagnecie... nazywa się to chyba odma .
musisz uważać bo przy mocnym mrozie można zapchać smoczka a to znowu wytrze panewki.

P.S

Podałem Ci hasło bo nie znam fachowego nazewnictwa ale mam przed oczami jeszcze a4 i scyzoryk w kieszeni mi się otwiera :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11191
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Lut 2015, 21:30

Wspominałem w temacie , że wymieniałem uszczelke pod głowicą przyczyną tego że zabrałem się za to było mleko w oleju, a więc w takim wypadku wszystkie rzeczy jak odma i przewody tego typu zostały wyczyszczone, rownież odkręciłęm miske olejową po to aby mieć pewność, że nie pozostało tam ani trochę osadu. Po wszystkim zalałem nowym olejem.
Pi0trEk1199
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 10 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3
Silnik: 1.8 125KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

07 Lut 2015, 19:22

A płynu napewno nie ubywa ze zbiorniczka? cały czas jest ten sam poziom?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    AutoSalon - Bass i Tuning Show, Lublin 2012 / relacja
    W dniach od 21 do 22 kwietnia 2012 roku w Centrum Targowm Międzynarodowych Targów Lubelskich odbyła się kolejna edycja Targów Motoryzacyjnych AUTOSALON i Targi Tuningowe - Car Audio BASS&TUNING SHOW. Wiosenne ...