Audi a4 1,9tdi problem z moca

audi a4 1,9tdi problem z moca

21 Lut 2011, 20:36

witam mam problem z moca auto jedzie na 4 i przy 100 km/h traci moc przy przelaczeniu na 5 jest to samo auto powoli sie rozpedza. a jesli podczas jazdy wylacze silnik i go ponownie odpale to jest wszystko ok prosze o pomoc i pozdrawiam
synus17
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 21 Lut 2011, 20:26
Miejscowość: Łężeczki

Re: Audi a4 1,9tdi problem z moca

21 Lut 2011, 23:38

ja bym sprawdził zawór EGR, a jak nie to remont turbiny:D
MlodyBarney
Początkujący
 
Posty: 116
Rejestracja: 28 Gru 2010, 20:31
Miejscowość: Chorzów

Re: Audi a4 1,9tdi problem z moca

22 Lut 2011, 10:06

zatarte łopatki sterowania ciśnieniem doładowania turbiny, turbo przeładowuje i silnik w tryb awaryjny wchodzi..turbo do wyciągnięcia i rozruszania łopatek . a to przez jazdę na emeryta nie bać się wyższych obrotów :lol:
rafi195
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 26 Gru 2009, 14:48
Miejscowość: małopolska

Re: Audi a4 1,9tdi problem z moca

22 Lut 2011, 13:24

ja miałem praktycznie identyczny przypadek w opel vectra.przyczyną był przepływomierz powietrza.
ryba1977
ryba1977
Aktywny
 
Posty: 320
Rejestracja: 29 Sty 2010, 18:47
Miejscowość: poznań

Re: Audi a4 1,9tdi problem z moca

22 Lut 2011, 21:16

rafi195 napisał(a):zatarte łopatki sterowania ciśnieniem doładowania turbiny, turbo przeładowuje i silnik w tryb awaryjny wchodzi..turbo do wyciągnięcia i rozruszania łopatek

Zanim wyjmiesz turbo podłącz auto pod komp. i sprawdź błędy - napewno jakieś są.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Rejestracja: 10 Lut 2009, 22:07
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Audi a4 1,9tdi problem z moca

23 Lut 2011, 15:52

MlodyBarney napisał(a):ja bym sprawdził zawór EGR
to nie ma nic wspolnego z tym uszkodzeniem, czy dziala czy nie dziala to nie wpluwa na moc chyba ze sie zatnie w pozycji otwartej, ale wtedy to na kazdym biegu bedzie zamulac
ryba1977 napisał(a):przepływomierz powietrza.
to tez bedzie zaburzalo charakterystyke od 1 do 5 na calej lini obrotow a nie tylko na 5 biegu gdzie jest najciezej dla silnika
piotrpz87 napisał(a):Zanim wyjmiesz turbo podłącz auto pod komp. i sprawdź błędy - napewno jakieś są.

Nie koniecznie beda, skoro wchodzi w tryb awaryjny i sie resetuje po zgaszeniu.
Ale tak czy siak podpicie pod VAG to najlepsza opcja, ja osobiscie stawiam na zapieczone kierowniczki, nalezy zciagnac turbawke, wyszorowac porzadnie kierowniczki i bolce ustalajace poskladac i heja banana.
Jak nie to to niestety mamy doczynienia z czujnikiem doladowania.
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Seba TDI
Początkujący
 
Posty: 159
Rejestracja: 29 Sty 2011, 21:58
Miejscowość: Crewe UK
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kierowcy groźniejsi od piorunów w czasie buży Kierowcy groźniejsi od piorunów w czasie buży
    W czasie burzy wielu kierowców najbardziej obawia się wyładowań elektrycznych, choć tak naprawdę dużo większe zagrożenie stanowią nieprzewidywalne zachowania innych uczestników ruchu oraz kiepska widoczność, ...
    Jak wezwać pomoc na drodze? Jak wezwać pomoc na drodze?
    Co zrobić z samochodem, który uległ kolizji albo awarii na drodze? Próbować jechać dalej? Wezwać przyjaciela z linką holowniczą? Zatrzymywać przejeżdżające samochody? Zestresowanemu właścicielowi uszkodzonego ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Honda CRX Del Sol
      Nissan Patrol
      Mercedes Klasa C 63 AMG Coupe, 4
      Summer Cars Party 2009