Audi a4 b5 1.8 125km ADR

23 Mar 2020, 19:59

Witam posiadam audi a4 b5 1.8 ADR, kapie mi olej spod uszczelki glowicy,ale nie pobiera płynu chlodniczego ani nie idzie olej do płynu itd. Rozrządy zrobione, napinacz łańcucha rozrządu też. Jaki byłby przyblizony koszt części oraz robocizny? Proszę o odpowiedz.
teedy1
Początkujący
 
Posty: 74

23 Mar 2020, 21:20

Tyle co uszczelka pod głowica, jakieś 600-800zl ale ja na Twoim miejscu zastosowałbym uszczelniacz "na wycieki". Sam to testowałem i naprawdę działa
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10564
Zdjęcia: 49
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type,e36 Cabrio, xc70
Silnik: 2.0D, 2.0, 2.4D

23 Mar 2020, 22:12

Kao napisał(a):Tyle co uszczelka pod głowica, jakieś 600-800zl ale ja na Twoim miejscu zastosowałbym uszczelniacz "na wycieki". Sam to testowałem i naprawdę działa


Gdzie są takie promocje? :shock:
OW05
Aktywny
 
Posty: 289
Miejscowość: Gdynia
Prawo jazdy: 07 03 2005
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Honda, Mitsubishi
Paliwo: Benzyna

23 Mar 2020, 22:28

Hmm uszczelniacz na wycieki? Możesz coś konkretnie polecić? Tylko że nie wiem czy to u mnie zda egzamin bo po wyłączeniu silnika olej kapie na posadzkę kroplami spływa po sprezarce klimy na dół
teedy1
Początkujący
 
Posty: 74

23 Mar 2020, 22:37

To Tobie się konkretnie leje ten olej z tego co mówisz. Uszczelniacz tu nie pomoże. To działa na lekkie sączenie się i zapocenia.
OW05
Aktywny
 
Posty: 289
Miejscowość: Gdynia
Prawo jazdy: 07 03 2005
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Honda, Mitsubishi
Paliwo: Benzyna

23 Mar 2020, 22:44

Tak leje się właśnie. Ale nie pobiera płynu chlodniczego, ani nie miesza się olej z płynem. Dlatego pytam jaki byłby tego koszt przyblizony. Silnik to ADR
teedy1
Początkujący
 
Posty: 74
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault MORPHOZ - elektryczny samochód przyszłości Renault MORPHOZ - elektryczny samochód przyszłości
    Renault jak zawsze proponuje samochód, który wręcz fizycznie dostosowuje się do różnych potrzeb rodziny. Elektryczny - zaprojektowany na nowej platformie modułowej CMF-EV, opracowanej przez Alians, która ...
    Rejestracja samochodu z zagranicy krok po kroku Rejestracja samochodu z zagranicy krok po kroku
    Rejestracja samochodu z zagranicy ( Holandia ), bez tablic rejestracyjnych, kupiony w komisie. Przed kupnem samochodu robimy pierwszy przegląd techniczny w kraju. Po zakończonym badaniu ( bez znaczenia czy negatywnym czy ...

  • 23 Mar 2020, 23:15

    OW05 napisał(a):Uszczelniacz tu nie pomoże. To działa na lekkie sączenie się i zapocenia.
    zdziwiłbyś się, miałem auto z uszkodzonym uszczelniaczem, normalnie się lało a nie sączyło, nie miałem zamiaru naprawiać bo i tak auto nie miało już przyszłości i po uszczelniaczu kapanie ustało, miałem później jeszcze 2 przypadki z wyciekami i każdy z nich zakończył się powodzeniem. Co prawda nie miałem jeszcze przypadku UPG ale chętnie bym sprawdził.

    OW05 napisał(a):Gdzie są takie promocje?
    a gdzie tu promocja?


    teedy1 napisał(a):uszczelniacz na wycieki? Możesz coś konkretnie polecić?

    Ja stosowałem Liqui Molly i STP
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10564
    Zdjęcia: 49
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type,e36 Cabrio, xc70
    Silnik: 2.0D, 2.0, 2.4D

    23 Mar 2020, 23:33

    Pewnie pasowałoby odrazu zmienić uszczelniacze zaworowe 20szt (5v) do tego planowanie głowicy i ch...a wie co jeszcze? Zmieszczę się w tysiacu złotych z robocizna realnie?
    teedy1
    Początkujący
     
    Posty: 74

    23 Mar 2020, 23:36

    Kao napisał(a):a gdzie tu promocja?

    W tej cenie promocja. Nikt poniżej 2000zł nie chce się nawet dotykać wymiany UPG. W prostym R4 wraz z planowaniem, rozrządem, uszczelniaczami, olejem itp wyszło mnie 2300zł.
    Jakbym zrobił sam to licząc tylko to co trzeba kupić nowe ok. 700zł + danie głowicy do planowania to 300zł.
    OW05
    Aktywny
     
    Posty: 289
    Miejscowość: Gdynia
    Prawo jazdy: 07 03 2005
    Przebieg/rok: 5tys. km
    Auto: Honda, Mitsubishi
    Paliwo: Benzyna

    23 Mar 2020, 23:59

    No to zależy jak kto chce robić, ja mowie o wymianie uszczelki a nie remoncie głowicy. Jak iść Twoim tokiem myślenia to skoro już nie ma głowicy to wymieńmy pierścienie bo tłoki na wierzchu, a skoro tłoki wyjęte to i dajmy nowe panewki bo przecież korby w rękach. Można tak w kółko tylko nie zapominajmy ze to gruz za kilka tys i przy każdym grubszym wydatku trzeba się zastanowić czy jest sens.
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10564
    Zdjęcia: 49
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type,e36 Cabrio, xc70
    Silnik: 2.0D, 2.0, 2.4D

    24 Mar 2020, 00:32

    Mówię o takim absolutnym minimum które wypada zrobić jak już się zdejmie głowicę. Zakładałem, że Ty też.
    A jeśli podajesz ceny za taką totalną partyzantkę bez planowania i z włożeniem starych pasków to może... Ale wtedy szkoda nawet tej kasy, lepiej to jakoś uszczelnić na patencie. :D
    OW05
    Aktywny
     
    Posty: 289
    Miejscowość: Gdynia
    Prawo jazdy: 07 03 2005
    Przebieg/rok: 5tys. km
    Auto: Honda, Mitsubishi
    Paliwo: Benzyna

    25 Mar 2020, 21:41

    Czy jest możliwość wymiany uszczelniacza wałka rozrządu bez rozbierania przodu? Audi a4 b5 1.8 ADR
    teedy1
    Początkujący
     
    Posty: 74