Stawik23 napisał(a):dodam ze bylem już przekonany ze s4b6 będzie najlepsze ale po przeczytaniu kilku forów(zarwaniu nocy) obawiam się ze może być moim workiem bez dna
Przyjmij zasadę że ogólnie audi to jest bardzo dużo marketingu i naprawdę trzeba się nagimnastykować żeby coś wybrać dla siebie... Miałem s4b7 i raczej go nie polecę do bycia bardzo szybkim...a znowu s4b6 powiedzmy szczerze że w połaczeniu z AWD jest miernotkowate
Dotego dołaczymy masę drobnych usterek które gnębią te auta i jest raczej lipa... Zresztą moi znajomi co do s4 dokładnie mieli takie same spostrzezenia czyli marketingowo ok. a jazda taka sobie...chociaż 2,7bit rekompensował fajnymi parametrami po modach.
Stawik23 napisał(a): co do 2.7 świetny silnik jak dla mnie który po chipie objedzie 330d a na to liczę (330d tez po chipie)
Silnik jest ok. tylko że dalej jest to audi więc usterki mogą wkurw.iać np: wycieki oleju które sa nagminne. Co do porównania 330d vs 2,7 bit to nie podchodź tak do tematu bo diesel ma całkowicie inną charakterystyke pracy i bardzo często wartości mocy/niutka podawane w piku dla diesla nadaja sie na śmietnik.. nie będe Ci tłumaczył bo moderator się zdenerwuje
(dużo pisania)
a szczególnie po softach (dotyczy diesla i beny)
No i jeszcze jedno jak dieselk będzie potrktowany ciężka nogą to Twoja kieszeń odpłynie
Stawik23 napisał(a): i osłabia mnie fakt ze sportowe auta nie trzymają mocy s4b6, 330ci, m3 itp..( a przecież to jakby na to nie patrząc flagowe modele
)
Muszę Cie zmartwić większośc aut nie trzyma w 100% mocy szczególnie te nowoczesne... tylko że jednym będzie brakować 15KM a innym 50KM tak jak np: s4 b7.
No i jeszcze jedna ciekawostka jeżeli mocne auto straci na mocy np: 20KM a Nm pozostanie w granicy błędu hamki to gwarantuje Ci że nie odczujesz tego... ba nawet przy autach po modach będziesz miał problem żeby wychwycić 100KM różnicy
Stawik23 napisał(a):No ale teraz poproszę o konkrety na temat s4b5, s4b6, c6 2,7 i 330ci czyli prawdziwie osiągi elastyczność wady zalety, cena w porównaniu do osiągów no i czy objedzie ropniaka bo na tym też mi zależy dziękuje
Pominę fakt czy rozmawiamy o BMW czy o czymś innym na wstępie musisz się zastanowić czego potrzebujesz czy AWD czy RWD a może FWD...
Jest to bardzo ważne ponieważ jak nie latasz bokami, nie upalasz auta na rondach itp. to weź AWD da Ci pewność propwadzenia, wybaczy wiele błędów no i w zakresie prędkości najbardziej uzytecznych będziesz debeściak. Oczywiście żeby nie było różowo to przy wyższych prędkościach dostaniesz po tyłku od mocnego FWD, większe spalanie no i droższy serwis...
Dam Ci porównania e46 (321KM) praktycznie do 150km/h jechało tak samo jak evo9 przed programem na samym wydechu czyli około 290KM.
Ciekawostka stare AWD o seryjnej mocy 230KM (2,0T) do 170km/h objeżdżało focusa RSa mającego ponad 300KM...
Tak mógłbym Ci pisać i pisać co nie zmieni faktu że musisz się zastanowić nad rodzajem napędu i przeznaczeniem auta.
Stawik23 napisał(a):A i jaki jest przybliżony koszt tych modyfikacji w 2.7TT by uzyskać te 330km ?
Jak chcesz iść na pałkę to wystarczy program ale ...
są trzy elementy przy turbolotach zwane podstawą czyli wydech około 2-3k z DP, ICek około 1k, i dolot około 0,5k.. do tego dojdzie strojenie około 2k i detale w stylu kontrolera doładowania.
Jezeli przeczytasz że taniej to zrobisz to nie licz na prawdziwe efekty tylko na ściemę.
W audi jest pozytywne że wiele osób sie tym zajmuje chociaz znając życie to 3/4 tych stroicieli zna sie tylko na bajerowaniu klienta.
Stawik23 napisał(a):eszcze zastanawiam się nad mercedesem cl500 sportowe Coupe no i gwiazda (
[link do oferty na Allegro wygasł] ... 94327.html)
Zwykły tapczan, dupowóż z kiepskim zawiasem. Nie licz w nim na osiągi no i to nie jest 55amg.
Jak chcesz dłubnięcia to pozostaje mer c32amg łatwo mozna go zrobić na 400KM. Ewentualnie cl ale prawdziwe AMG
No i raczej szukaj manuali... chociaż nie jest to konieczne do życia