Audi A6 C5 czy cos innego?

03 Lut 2013, 00:59

Szybki. Mówisz o ekonomii, a tak na prawdę mało o niej wiesz. Porównujesz ceny części i [...] trzy po trzy o jakimś popycie, a chyba nie zdajesz sobie sprawy ile po Polsce jeździ e39 a ile lexusów? W mojej miejscowości, l.ludności ok 40 tyś, nie ma żadnego. Przynajmniej ja żadnego nie widziałem. Tu masz mój ty ekonomisto odpowiedź na pytanie dlaczego popyt jest większy na części BMW. To samo dotyczy podaży GSów na rynku. Do 2003r jest tylko 20 sztuk na allegro. Jakby tylko tyle było e39tek to myślę, że sprawa wyglądała by inaczej. Mówisz mi, że ja kieruje się mitami a sam stwierdzasz, że BMW jest dla dresa... no comment. Dziwne, że kiedy nie widzę jakiś polityków w tv, czy to polskich czy zagranicznych, to wożą się oni albo BMW albo MB. Oni też są dresami? Mówisz o lekarzach, moja mama pracuje w szpitalu i na parkingu stoi 5 różnych modeli BMW którymi jeżdżą lekarze. To też dresy? Eh szkoda tracić czasu na takie wyjaśnienia. Po drugie jakbyś potrafił czytać ze zrozumieniem to byś się dowiedział, że ja polecałem Volvo anie BMW. Nie wciskam zainteresowanemu BeMki... Sam napisałem, że takie auto może się nie spodobać starszemu człowiekowi. Czytaj ze zrozumieniem to nie takie trudne.
I jeszcze starasz się mi weprzeć, że jakas grupa forumowiczów zna się lepiej na silnikach niż dani eksperci... Kto tu jest śmieszny? Ja mówie o silniku diesla, a ty o benzynie... Nie uważasz, że to nie ma sensu? I to jeszcze o tak dużej pojemności. O 535i i 540i też krążą legendy o osiągach i "pancerności". Mówisz, że pisze bajki ale to ja podałem jakieś autentyczne dane, a ty sugerujesz żeby poczytać na forum...Jeżeli na tym forum są takie bystrzaki to bardzo dziękuje.
Nie wiem dlaczego w ogóle mnie zaatakowałeś i starasz się mnie osmieszyć? Czy nie mogę mieć innego zdania niż ty? Może ten boski GS jest dobrym autem, ale nie można powiedzieć że jest 3 lata świetlne za e39... Każdy ma swoje sympatie w motoryzacji ale zachowajmy chodź trochę obiektywizmu. Ludzie to czytają i niektórzy mogą to brać za prawdę ostateczną.... Nie chodzi, żeby sprzedać za wszelką cenę swój punkt widzenia, tylko pomóc.
Kanonier90
Początkujący
 
Posty: 71
Auto: BMW e39

03 Lut 2013, 01:29

Wracając do tematu. Na temat Galanta nie będę się wypowiadał bo mało wiem o tej marce i o tym modelu. Więc nie ma sensu lać wody.
Mondeo jeżeli już to tylko benzynka. Diesel jest bardzo drogi w naprawach i na dodatek nie ma najlepszej opinii :) Mondziak też nie ma za dobrego zabezpieczenie przed korozją...
Pasat? znalezienie modelu bez skręconego licznika i bez stłuczki jest praktycznie niemożliwe :/ Choć teoretycznie to całkiem fajna autka. Minus za zawieszenie i wykończenie wnętrza ( te paskudne gumowe obszycie ) Komfort jazdy jest dosyć wysoki jak na VW, które ma opinię trzepaka :) No i co drugi kowalski ma paska :D
Podsumowując to ani pasek ani mondziak raczej nie może się równać czy to z V70, e39 czy lexusem.
Kanonier90
Początkujący
 
Posty: 71
Auto: BMW e39

03 Lut 2013, 02:43

Kanonier90 napisał(a):Szybki. Mówisz o ekonomii, a tak na prawdę mało o niej wiesz. Porównujesz ceny części i [...] trzy po trzy o jakimś popycie, a chyba nie zdajesz sobie sprawy ile po Polsce jeździ e39 a ile lexusów? W mojej miejscowości, l.ludności ok 40 tyś, nie ma żadnego. Przynajmniej ja żadnego nie widziałem. Tu masz mój ty ekonomisto odpowiedź na pytanie dlaczego popyt jest większy na części BMW. To samo dotyczy podaży GSów na rynku. Do 2003r jest tylko 20 sztuk na allegro. Jakby tylko tyle było e39tek to myślę, że sprawa wyglądała by inaczej. Mówisz mi, że ja kieruje się mitami a sam stwierdzasz, że BMW jest dla dresa... no comment. Dziwne, że kiedy nie widzę jakiś polityków w tv, czy to polskich czy zagranicznych, to wożą się oni albo BMW albo MB. Oni też są dresami? Mówisz o lekarzach, moja mama pracuje w szpitalu i na parkingu stoi 5 różnych modeli BMW którymi jeżdżą lekarze. To też dresy? Eh szkoda tracić czasu na takie wyjaśnienia. Po drugie jakbyś potrafił czytać ze zrozumieniem to byś się dowiedział, że ja polecałem Volvo anie BMW. Nie wciskam zainteresowanemu BeMki... Sam napisałem, że takie auto może się nie spodobać starszemu człowiekowi. Czytaj ze zrozumieniem to nie takie trudne.
I jeszcze starasz się mi weprzeć, że jakas grupa forumowiczów zna się lepiej na silnikach niż dani eksperci... Kto tu jest śmieszny? Ja mówie o silniku diesla, a ty o benzynie... Nie uważasz, że to nie ma sensu? I to jeszcze o tak dużej pojemności. O 535i i 540i też krążą legendy o osiągach i "pancerności". Mówisz, że pisze bajki ale to ja podałem jakieś autentyczne dane, a ty sugerujesz żeby poczytać na forum...Jeżeli na tym forum są takie bystrzaki to bardzo dziękuje.
Nie wiem dlaczego w ogóle mnie zaatakowałeś i starasz się mnie osmieszyć? Czy nie mogę mieć innego zdania niż ty? Może ten boski GS jest dobrym autem, ale nie można powiedzieć że jest 3 lata świetlne za e39... Każdy ma swoje sympatie w motoryzacji ale zachowajmy chodź trochę obiektywizmu. Ludzie to czytają i niektórzy mogą to brać za prawdę ostateczną.... Nie chodzi, żeby sprzedać za wszelką cenę swój punkt widzenia, tylko pomóc.


Szanowny znawco tematu
1) mówimy o autach do około 20k więc jak to się ma do mówieniu o dieslu powyżej 2,0l przeczytaj pierwszy post.
2) podpierasz się tym że Lexa jest mniej bo faktycznie jest mniej ale to nie oznacza tak jak stwierdziłeś że brakuje do niego jakichkolwiek części i przez to wynika ich taniość. Mój znajomy handluje cząstkami do IS200 i rocznie sprzedaje kilkadziesiąt aut części blacharskich a skrzyń sprzedał dwie (2012)w tym jedna uszkodzona w wypadku hmmm pewnie Ci pozostali co kupowali graty to zakładali je do innych aut.
3) u mnie też lekarze jeżdżą BMW tylko żaden takimi jak e39 za 20k.
4) z pytaniem o dresa i BMW e39 za 20k no chyba byś inaczej nie odpowiedział.
5) podpierasz się fachową prasą to jeszcze raz do niej zajrzyj i poczytaj o 2jZ i UZ a później porównaj do odpowiedników 3,0 i 4,0 (bez M)BMW z tamtych lat. A jak z rankingami nie zawodności bo też coś chyba BMW nie świeciło przykładem.
6) Gdzie są te autentyczne dane????
7) Jak chcesz to ja Ci podam autentyczne dane 2JZ i UZ co mogą a czego nie.
8) widziałeś kiedyś jakikolwiek samochód z UE młodszy od w124 żeby miał sprawne zawieszenie, z nigdy nie wymienianymi amortyzatorami przy przebiegu 450tyś. km. z czego 200 w PL?? Zgadnij o jaka markę chodzi??

Ogólnie zapomniałeś że mówimy o autku za 20k. Pamiętaj to jest klucz bo za te pieniądze nie kupisz dużego sprawnego diesla ani fajnego rządowego auta, lekarz też da sobie spokój ewentualnie pomyślmy kto się skusi na czarną BMWkę e39 za 20k.?

Dobranoc :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11117
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

04 Lut 2013, 00:35

Ehhh pierdzielisz żeby pierdzielić... Nie wiem czy zauważyłeś, ale nie ma sensu kontynuowania tej dyskusji.... Nic to nie wnosi do tematu. Nie chce mi się już bawić w wytykanie nieścisłości i błędów. Ty swoje, ja swoje. Zaczyna to przypominać gówniarską przepychankę słowną . Jeżeli coś Cię boli lub chcesz mi coś powiedzieć to pisz na priv. Pozdrawiam
Kanonier90
Początkujący
 
Posty: 71
Auto: BMW e39

05 Lut 2013, 10:42

A może taki Galant:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Solidne japońskie kombi.
12tys do ręki
jaskier13
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Mitsubishi Galant
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...