Audi TT 8J koszt

27 Maj 2015, 19:12

Ale to właśnie w nowszych poprawiono spalanie oleju... Tych 211 koni.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

27 Maj 2015, 19:38

yyy napisał(a):Tia. Jak ja czytam, co oni w tych niektórych gazetach polecają, to aż szkoda patrzeć. Na przykład 1.4 TSI niektóre te twoje magiczne gazetki polecają. Szkoda czytać, jakie bujdy i promocja. W silniku 2.0T FSI dopuszczalne jest do 0.5 litra oleju na 1000 km (instrukcja). I tyle użytkownicy mniej więcej osiągają. Przykładowo w instrukcji A-klasy jest napisane, że dopuszczalne jest 0.8 l oleju na 1000 km, gdzie u mnie w praktyce było 10 razy mniejsze (dolewka po 10 tys km). Jak ktoś mocno upala samochód, nie wymienia oleju lub używa zamiennika to nic dziwnego. A jak ktoś powiela mity, że spala niezmierzone ilości... Silniki wysokoobrotowe to dopiero spalają. Tam jest litr na 1000 km dopuszczalne. A przewyższenie tych wartości to zwyczajnie usterka lub niewłaściwy ole


Oj Ty jak zawsze coś powiesz, coś dopowiesz i na końcu wychodzi mitologia...

Akurat te normy spalania oliwy które opisujesz są praktycznie we wszystkich markach zawarte w instrukcji obsługi tylko że... dotyczą specyficznych warunków w których może się znaleźć jedno auto na milion wyprodukowanych. Tojota początkowo gdy vvti brały olej próbowała negować wymianę silnika no bo miała do tego prawo na podstawie określenia max zużycia oliwy które było przewidziane w instrukcji. Tylko że się okazało że klienci potrafili udowodnić że to nie chodziło o przebieg czy warunki tylko o wadę silnika. Sprawa skończyła się przedłużeniem gwarancji na short block do 8lat.

Więc na duże spalanie składają się dwie sprawy gówniany silnik i sposób jazdy a w silnikach turbo dochodzi jeszcze np: luźnie spasowanie.

Biorąc pod uwagę problem tsi który już nawet niemczurki zauważają to nie chodzi o styl jazdy tylko o kiepski silnik. Do tego dochodzi jeszcze problem łańcuchów rozrządu i wysokie spalanie poszczególnych pojemności to ogólnie zarysowuje się obraz lipy.
Zresztą dzięki Tobie odwiedziłem salon wieśkwagena i dokładnie to sprzedawca mi potwierdził co do tsi.

I oczywiście jesteś wyluzowany co do zużycia oliwki ale branie oleju też jest kapotą dla samego silnika bo gwarantuje Ci że 3/4 Szwajcarów nawet nie wie gdzie jest guziczek od podnoszenia maski a zwyczajowo olej wymienia się co 20tyś.km. bez sprawdzania jego stanu.
Więc brak oleju+turbo+autostrada=max lipa.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11126
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Maj 2015, 20:20

Wolisz powielać mity o wysoki spalaniu oleju? Tak jak ktoś pisał, że na trasie 300 km musiał co chwilę stawać by dolewać olej. Parodia na kółkach. Prawda taka, że więcej niż ten litr na tysiaka nie spalą. A o wynikach wyższych piszą ludzie, którzy wcale tych silników nie mają. Tak jak cała mitologia odnośnie awaryjności VAG, o której wypowiadają się przede wszystkim kierowcy BMW. Nie warto drążyć tego tematu na tym forum. Do autora - poczytaj na forach Audi, czy to od marki, czy to od modelu odnośnie tego silnika. Bo tylko tam wypowiadają się faktyczni kierowcy tych aut. A nie to co tu.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

27 Maj 2015, 21:12

odbiegliście od tematu, w 2017 30-35 tyś będzie kosztować ? :mrgreen:
Kajetanijo
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 08 04 2017
Auto: Nie mam

27 Maj 2015, 21:14

Cóż, kolega z tych nieprzetłumaczalnych :wink: Szkoda klawiatury dla takich Januszy :mrgreen:

Ja bym stawiał raczej na 25k
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

27 Maj 2015, 21:16

Teraz wszedł nowy model to ceny polecą
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...

27 Maj 2015, 21:24

Ceny poleciały już z ponad 50... Po 40 wychodzą pojedyńcze sztuki. Moim zdaniem 40 będzie warty za 2 lata. Minimum 35... Na pewno nie będzie warty tyle co 1 generacja.

37 tysi za ten z ogłoszenia to za mało... Coś z nim nie tak?
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

30 Maj 2015, 17:23

yyy napisał(a):37 tysi za ten z ogłoszenia to za mało... Coś z nim nie tak?
Pewnie silnik dogorywa :mrgreen:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

05 Cze 2015, 02:26

Od roku mam TT 8J 2.0T FSI (BWA) 200KM.
Spalanie oleju minimalne.
Przejechałem od zakupu ok 8tys i dolałem ok litr oleju...
Zero problemów z silnikiem i czymkolwiek innym.
Uważać należy przy silniku na popychacz pompy paliwa, warto raz na 40tys km go wymienić (koszt 100zł+wymiana ok 50zł, bo to łatwizna i trwa 15min).
Za samochód dałem więcej niż w PL, pewnie dlatego nie mam problemów.
Automat, prawie full opcja.
Bardzo polecam.
thefirm
Nowicjusz
 
Posty: 25

05 Cze 2015, 09:05

Przejechałeś 8 tysięcy, zobaczymy co się stanie za kolejne 8...
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

05 Cze 2015, 12:13

thefirm napisał(a):Od roku mam TT 8J 2.0T FSI (BWA) 200KM.
Spalanie oleju minimalne.
Przejechałem od zakupu ok 8tys i dolałem ok litr oleju...
Zero problemów z silnikiem i czymkolwiek innym.
Uważać należy przy silniku na popychacz pompy paliwa, warto raz na 40tys km go wymienić (koszt 100zł+wymiana ok 50zł, bo to łatwizna i trwa 15min).
Za samochód dałem więcej niż w PL, pewnie dlatego nie mam problemów.
Automat, prawie full opcja.
Bardzo polecam.


Tak się tworzy mity... "przejechałem 8tyś.km." :mrgreen:

A ja ostatnio w 3 tygodnie zrobiłem 7tyś.km. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11126
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Cze 2015, 12:20

ja w żadnym aucie nie dolałem więcej jak 200ml przy interwałach wymiany oleju co 15tys. km... A i to wynikało z tego, że uszczelka pod kopułką zaworów się pociła.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Cze 2015, 22:55

autko marzenie
sfera
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Opel Corsa