Autko z jazdy probnej

24 Sty 2009, 23:51

wiesz ja jestem laikiem w motoryzacji wiec nie wiem jak jest

jakbys ty mial wybor , to co Ty bys bral ? ( tylko szczerze)

W moim przypadku sprzedawca mowil ze samochod jezdzil na jazdy testowe oraz kierowniczka jezdzi im do domu
Portal
Nowicjusz
 
Posty: 36
Miejscowość: Podlasie

24 Sty 2009, 23:58

Jak jak kupowałem swoj samochod ( subaru impreze ) to miałem możliwosc kupna auta potestowego i nowego, Wybrałem nowe bo to potestowe miało za duzy przebieg, 15tys km choc było sporo tansze. Gdyby miało do 4-5tys przebiegu to pewnie bym kupił tego po testach bo był o ponad 15tys tanszy.

Moj teść kupił 4 miesiące temu skode Fabie 1.4TDI własnie po testach z salonu, i jak narazie jezdzi i jest zadowolony, nic się nie dzieje, a oprocz gwarancji producenta dostał dodatkową gwarancje salonową 1rok na to auto, czyli raczej salon by nie dawał takiej gwarancji jesli by wiedzieli, że auto było katowane i może się cos w kazdym momencie zepsuć.

Jesli nie jest problemem dla Ciebie wywalic 6tys zł to bierz nowego, jesli natomiast możesz tą kase lepiej zagospodarowac to kupuj po testach.

Zwłaszcza, że takimi aveo nie jezdza ludzie, którzy chcą szalec, więc mysle ze na testach nikt go nie piłował, bo takie samochody raczej kupują kobiety tudzież starsi ludzie, którzy mają inne priorytety niz prędkosc max i przyspieszenie.
Baqś
 

25 Sty 2009, 11:28

Baqś napisał(a):
piotreq napisał(a):No tak pod ich kontrola...
Np. w VW aby pokazać umiejętnośći to przeciągał do 5-6k na 1

A co mnie obchodzą umiejętnosci sprzedawcy?

Oj piotruś piotruś, puść nam kolejny kit, że to jednak było w salonie Ferrari i jechaliscie enzo i gosciu kręcił do 6-8.000 zeby zachęcic cie dzwiękiem wydobywanym przez tego potwora...


Umiejętności SAMOCHODU... Piszesz, że jechaliście 140 i napewno obroty sięgały max 4000
piotreq
piotreq
Zaawansowany
 
Posty: 519
Miejscowość: Bydgoszcz

25 Sty 2009, 11:48