Auto 4x4 co wybrać?

09 Lut 2011, 13:19

Jogi4x4, HDJ80 bodajże przed 96 rokiem :mrgreen: na długość sprawdź nie pamiętam czy to nie było do +3/4 cali :neutral: ewentualnie patrol Y60 chyba jest ciut dłuższy ale se ręki nie dam uciąć :mrgreen:
Karson, dzień dobroci.. nudziło mi się.. przerobiłem monciaka na lewą stronę... a co do picia to dopiero w przyszły weekend się cośniecoś szykuje :mrgreen:
BRODATY, nie przesadzajmy :mrgreen: Ty auto już masz :mrgreen: po co Cię mam zniechęcać :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Lut 2011, 14:11

A HDJ 80 ma takie same czy inne niż J7? Bo na alledrogo różnie piszą. I to by było chyba najlepsze amorki z auta o podobnej masie z przodu, tylko muszę popytać sprzedawców ile to ma długości, ewentualnie jest jeszcze opcja przerobienia mocowania amora przy moście aby mocowanie poszło w górę ok 60-90mm i założenie dedykowanych Bilsteinów B4
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

09 Lut 2011, 16:30

pocieszny napisał(a):BRODATY, nie przesadzajmy Ty auto już masz po co Cię mam zniechęcać

Ja wcale nie przesadzam a wady i zalety swojego samochodu już poznałem więc nie ma obawy, że mnie zniechęcisz :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

09 Lut 2011, 18:28

Zniechęcasz się w momencie kupna nowej terenówki, ale miałem Samuraia to myślałem Patrol, ciężki, wolny, Samurai robi lepiej...ale jednak są i plusy Patrola któe dostrzegłem po zakupie...kurde nie muszę się cisnąc, wytrzymałe podzespoły, mogę się w nim wyspać a co za tym idzie na dalszą wycieczkę jechać a w błocie pomimo że mułek to jednak robi i do dobrze...choć pamiętam że jak zmieniłem Rakiete na pierwszego Samuraia to jakoś tak Rakieta wydawała się lepsza :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

09 Lut 2011, 19:09

Jogi4x4 napisał(a):ewentualnie jest jeszcze opcja przerobienia mocowania amora przy moście aby mocowanie poszło w górę ok 60-90mm i założenie dedykowanych Bilsteinów B4


Ja swoje mocowania przerobiłem ale u góry na ramie i zostawiłem oryginały, mniej roboty niż na moście
iro6
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 120
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Dębno

09 Lut 2011, 19:55

W Samuraiu może tak ale nie w Patrolu, w Samcu przedni amortyzator masz szpilka-oczko a w Patrolu szpilka-szpilka a nie chcę ruszać niepotrzebnie ramy i tam rzeźbić przy moście łatwiej, ta masz jakby ceownik (U) którego ścianki są ścięte po kątem na to wystarczy dorobić deko mniejszy ceownik aby wszedł pomiędzy tamten i wsadzić go jako odwrotne U ścianki do siebie ładnie zespawać górę przewiercić i masz mocowanie amora wyżej o tyle ile chcesz.

[ Dodano: 9 Luty 2011, 19:56 ]
No i w Samcu masz mocowanie amora łapane U-boltami od resorów a w Patrolu masz na stałe do mostu :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna