Auto dla młodego mechanika- problem z wyborem

06 Cze 2020, 23:56

Witam serdecznie,

Jestem młodym elektromechanikiem i szukam auta do codziennej jazdy, nie palącego powyżej 10l/100km, może być to benzyna jak i diesel którego koszty utrzymania nie będą masakrycznie duże a na dodatek który będzie podatny na modyfikacje i szeroko pojęty tuning. Budżet nie jest za duży bo około 5/6 maksymalnie 7 tysięcy na zakup. Obecnie posiadam mondeo 1.8 110km ale w nim raczej za dużo się zrobić nie da, a części dedykowanych tuningowych nie jest za dużo, nie to co w grupie Vag. Jestem szeroko otwarty na propozycje podpowiedzi sugestie i mam nadzieje że znajdzie się osoba która mi pomoże bo męczę się w szukanie auta modelu silnika który by mnie satysfakcjonował już od miesiąca i nie umiem sobie poradzić.

Pozdrawiam
Marianek2
Nowicjusz
 
Posty: 3

07 Cze 2020, 07:51

Peugeot 106 lub 206 2.0 s16
Civic V na V-tecu
Wszelkie stare dieselki
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16212
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Cze 2020, 20:57

A ja polecę klasykiem,może Golf II?
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Cze 2020, 21:12

Marianek2 napisał(a):Jestem młodym elektromechanikiem
Tak na marginesie tematu. Gdzieś tam pewnikiem spełniasz się zawodowo. Robisz to i owo. Musisz się kręcić w branży. Jak tak to masz w swoim otoczeniu pewnikiem bardzo doświadczonych kolegów po fachu a zadajesz pytanie tutaj :?:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4729
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981