Auto do 10-15 tyś

Auto do 10-15 tyś

18 Lis 2017, 11:37

Dzień dobry wszystkim :)

tak jak w opisie poszukuję samochodu do 10-15 tyś zł .
Najlepiej coś w nadwoziu coupe ale rozważam też sedana albo hatchbacka
paliwo : najlepiej benzyna ew diesel - co do gazu mam niemiłe wspomnienia więc chciałbym pominąć takie rozwiązanie.
Auto ma być głównie używane w mieście - czasami wypady za miasto, dziennie raczej więcej niż 50-60 km nie będzie robione.

Samochód nie jest mi potrzebny na gwałt więc mogę spokojnie 3-4 miesiące poczekać z zakupem.

Zastanawiałem się nad hyundaiem coupe gk/ astrą H ew focusem mk2 /
widziałem również w tej cenie A3 ale niestety miałem bardzo nieprzyjemne przeprawy z silnikiem benzynowym ALT 2.0 w audi A6 i powiedziałem sobie, że nigdy więcej....

w kwestiach technicznych jestem praktycznie zielony więc z góry przepraszam za moją niewiedzę :)
bartekgdy
Obserwowany

Auto: w201

Re: Auto do 10-15 tyś

18 Lis 2017, 12:46

bartekgdy napisał(a):najlepiej benzyna ew diesel - co do gazu mam niemiłe wspomnienia więc chciałbym pominąć takie rozwiązanie.

Przy takim użytkowaniu benzyna. LPG to kwestia dobrej instalacji i regularnych przeglądów.

bartekgdy napisał(a): hyundaiem coupe gk/

spoko

bartekgdy napisał(a): astrą H ew focusem mk2

spoko

bartekgdy napisał(a):widziałem również w tej cenie A3

8l to już stare trupy
8p tylko z silnikiem 1.6mpi

Popatrz na 406 coupe, volvo c70, civic vii (dobrze wygląda w wersji "sport"), lex is200
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: S60 2004, Octavia 2013
Silnik: 2.5T, 1.6tdi

Re: Auto do 10-15 tyś

19 Lis 2017, 11:45

Nie ukrywam, że najbardziej jestem zainteresowany Hyundaiem coupe gk bo z racji wieku itp pewnie będzie to mój ostatni samochód tego typu w życiu :) .

Na co mam zwracać szczególną uwagę oglądając potencjalne ogłoszenia bądź auta już na żywo?
bartekgdy
Obserwowany

Auto: w201
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne