Auto do 18 tys z malym spalaniem...

14 Wrz 2009, 12:37

Pomożcie
bryku85
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Kielce

14 Wrz 2009, 13:10

Może trochę bardziej sprecyzuj czego oczekujesz...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

14 Wrz 2009, 13:19

Myslalem o jakims 10 letnim dieselku ale czy to ma byc vw, czy seat, czy jakis inny to juz pojecia nie mam. Najwazniejsze jest dla mnie aby malo palil i byl tani w eksploatacji.
bryku85
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Kielce

14 Wrz 2009, 13:56

Duży - mały? Kombi - sedan - hatchback? 2 - 3 - 4 - 5 drzwi?
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

14 Wrz 2009, 13:59

moze byc hatchback a moze sedan kombi odpada, 5 drzwi
bryku85
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Kielce

14 Wrz 2009, 15:00

Polecam jakies auto z silnikiem 2,0 hdi 90 km- to udana konstrukcja: niezawodna, oszczedna i w miare dynamiczna. Ponadto bije tdi na glowe pod wzgledem kultury pracy. Umiejetnie eksploatowana posluzy pare lat(od teraz :wink: ).
Np. 406 hdi, x. picasso, xantia
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Instalacje gazowe IV generacji – tzw. sekwencyjne
    Obecnie jest to najczęściej montowany typ układów zasilania LPG, tak zwana instalacja sekwencyjna. Niewiele droższa od dwóch poprzednich, bo kompletna wraz z montażem kosztuje co najmniej 1800 zł; warto wydać ...