Auto do 40 tys. - niski przebieg

27 Wrz 2021, 00:39

Witam wszystkich!

Poszukuje auta w nadwoziu: limuzyna i do tego obowiązkowo automatyczna skrzynia biegów. Roczne przebiegi około 5-7 tys. km.

Zastanawiam się czy przy takich przebiegach brać takie auto i silnik jaki mi się spodoba i nie zwracać uwagi na awaryjność czy jednak szukać czegoś "bezpieczniejszego" finansowo.
Kraman
Nowicjusz
 
Posty: 3

27 Wrz 2021, 09:48

Kraman napisał(a):Poszukuje auta w nadwoziu: limuzyna
Co masz tu na myśli? Chodzi o samochody z segmentu z segmentu F?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

27 Wrz 2021, 10:00

Chodzi mi o kształt nadwozia typu limuzyna. Myślę np. o Mercedesie C W204, Lexusie IS, albo BMW E90.

Edit: Chyba źle się wyraziłem. Nie limuzyna tylko sedan.
Kraman
Nowicjusz
 
Posty: 3

27 Wrz 2021, 12:20

Przy takich przebiegach bierz auto jakie chcesz tylko odpuść diesla.
comorode
Nowicjusz
 
Posty: 19

27 Wrz 2021, 13:36

Kraman napisał(a):Edit: Chyba źle się wyraziłem. Nie limuzyna tylko sedan.
No to zmienia zupełnie postać rzeczy :)

Kraman napisał(a):czy przy takich przebiegach brać takie auto i silnik jaki mi się spodoba i nie zwracać uwagi na awaryjność
Wszystko zależy od tego jaki możesz sobie przeznaczyć np. roczny budżet na utrzymanie takiego auta. To że będziesz jeździł mniej nie jest jednoznaczne z tym że będzie mniej napraw. Oczywiście jest na to większa szansa ale lepiej przyjąć opcję gorszą.

Kraman napisał(a):Myślę np. o Mercedesie C W204, Lexusie IS, albo BMW E90.
Mając te trzy samochody do wyboru poszedłbym w Lexusa i jak znajdziesz coś zadbanego to raczej większych problemów nie powinno być. Jeżeli chodzi o BMW to raczej brałbym pod uwagę te nowsze 6-cio cylindrowe 3.0 (N53) lub starsze 2.0 z serii N46 zerknij sobie jeszcze do tematu jaki-silnik-ktory-model-bmw-e90-badz-e60-vt112815.htm W przypadku W204 celowałbym w wolnossące V6 3.0 231 KM lub 3.5 272-306 KM.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

27 Wrz 2021, 14:34

Na ten moment mam odłożone 10k na pakiet startowy i jakieś nieprzewidziane naprawy. A ile rocznie tak orientacyjnie może wynieść utrzymanie takich samochodów zakładając wariant negatywny oraz pozytywny?

Z tej trójki najbardziej podoba mi się W204 ale mało jest tych silników 3.0 i 3.5. A co z 1.6 albo 1.8? Też się sprawdzą?
Kraman
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota 2000GT 1967 rok
    Sportowa Toyota 2000GT to łakomy kąsek dla kolekcjonerów. Obecnie jest to najcenniejsza i najbardziej pożądana Toyota w historii marki. Pierwszy raz pojawiła się na targach w 1965 roku, gdzie spotkała się z dużym entuzjazmem. ...

27 Wrz 2021, 15:43

Kraman napisał(a):A co z 1.6 albo 1.8? Też się sprawdzą?
Myślę, że tak tylko będzie mniejsza frajda z jazdy :wink: ale te dwa silniki z kompresorem można spokojnie też wziąć pod uwagę. Skłaniając się bardziej w 1.8 tu też masz coś na ten temat mercedes-w204-ktory-silnik-wybrac-vt123682.htm
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

27 Wrz 2021, 21:25

Rokiko jesteś pewien, że N53? Tam wtryskiwacze jak polecą to 10 tysi, no chyba że są AŻ tak bezawaryjne :sly: no i w tym temacie nikt w końcu nie napisał co brać nawet XD
Gość115576