Auto do 4800zł z gazem

19 Maj 2013, 21:26

Witam chce kupić samochód za powyższą kwotę, chcę aby były do niego najtańsze części oraz by było na gaz proszę o podpowiedzi
Dziękuję z góry
piotrex123
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 20 10 2010
Auto: Ford KA
Silnik: 1.3 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Maj 2013, 21:31

seiczento, punto 1 ,matiz ,citroen saxo lub peugeot 106 ,ewentualnie polo lub corsa
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

19 Maj 2013, 21:37

seicento najtaniej wyjdzie :mrgreen:
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4

19 Maj 2013, 21:44

Mam dość małych aut, a co myślicie o daewoo lanosie? 4/5?
piotrex123
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 20 10 2010
Auto: Ford KA
Silnik: 1.3 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Maj 2013, 22:04

Za takie pieniądze lanos jak najbardziej. Astra F też.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 547
Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

20 Maj 2013, 06:09

Ja dorzuce Fiat Bravo/Brava,Citroen Xsara,Peugeot 306.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody klasy A - przegląd rynku
    Najmniejsze miejskie samochody mają na naszym rynku ustabilizowaną pozycję – przede wszystkim ze względu na swoją cenę, która rzadko przekracza kwotę 40 tys. zł. Co więcej, producenci coraz lepiej wyposażają ...
    Nowy Actros a’la Swanski - "Truck & Art"
    Nowy Actros jest znany nie tylko ze swoich osiągów i niskiego spalania, ale również z drapieżnego wyglądu i nowoczesnego designu. Paweł "Swanski" Kozłowski postanowił dodatkowo podkreślić te cechy pojazdu, ozdabiając ...

20 Maj 2013, 17:45

a rover 214? co myslicie?
piotrex123
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 20 10 2010
Auto: Ford KA
Silnik: 1.3 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

23 Maj 2013, 16:40

ponawiam pytanie odnośnie roverka
piotrex123
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 20 10 2010
Auto: Ford KA
Silnik: 1.3 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

23 Maj 2013, 19:35

W podanym budżecie jak najbardziej. Należy jednak pamiętać, że przypadłością rovera z silnikami serii K (cały przekrój pojemności od 1.1 do 1.8 bodajże) jest bardzo wrażliwa i często padająca uszczelka pod głowicą.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 547
Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

23 Maj 2013, 20:58

czyli nie warto sie pchac ?
piotrex123
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 20 10 2010
Auto: Ford KA
Silnik: 1.3 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

23 Maj 2013, 21:43

Powiem ci tak, jeżeli kupi się w miarę zadbanego rovera i na początek (jeśli będzie choćby najmniejsza potrzeba) zrobi się tę uszczelkę, to odpowiednio dbając i nie katując na zimnym powinien odwdzięczyć się względną niezawodnością. W tej opinii opieram się głównie na forum rovera, na którym ostatnio spędzam nieco więcej czasu bo sam się zastanawiam nad 214 czy 400.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 547
Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

23 Maj 2013, 21:52

czytalem teraz niektore opinie o roverze i pisza zeby sie tego nie tykac, przynajmniej serii K bo to syf padaja uszczelki jak muchy
piotrex123
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 20 10 2010
Auto: Ford KA
Silnik: 1.3 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

23 Maj 2013, 22:04

Z forum rovera dowiedziałem się, że dobrze zrobiona uszczelka powinna wytrzymać 100-150 tys. km. Także uśredniając jeżeli ktoś nie śmiga za dużo to 2 lata spokojnej jazdy. Chociaż wymiana uszczelki też do najtańszych operacji nie należy.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 547
Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

24 Maj 2013, 09:45

Nie ma najmniejszego sensu pakować się z ta kwotą w starego Rovera,jeżeli już z gazem i dostępnymi częściami,to poleciłbym Fiata Brave. Do tego będziesz miał dobre wyposażenie i niskie spalanie.
Turbopama
Początkujący
 
Posty: 218
Prawo jazdy: 10 03 1996
Auto: BMW M3

24 Maj 2013, 11:41

To zależy,ja od tygodnia jeżdze Roverem 620 z 97roku,zamieniłem sie moim byłym Palio za niego z mechanikiem i jak narazie spisuje sie bezawaryjnie.
Brave również polecam i również z doświadczenia,10lat w rodzinie i przez ten czas 240tys przebiegu.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003