Auto lekki teren do 25tys.

Auto lekki teren do 25tys.

27 Lip 2019, 13:30

Witam wszystkich jestem Adam to mój pierwszy post, nie znam się na samochodach więc proszę o pomoc w doradzeniu. Potrzebne jest pakowne auto tanie w utrzymaniu, do zagazowania i w lekki teren. Mam obecnie pierwszego yarisa od 11 lat, jest to rewelacyjne auto pod względem kosztów utrzymania, ale dojeżdżam do domu polna droga która jesienią i wiosna jest nie przejezdna z powodu błota, da się dojechać ale uda się albo się nie uda, nie raz mnie ktoś wyciągał. Yaris jest mało pakowany i nie nadaje się do błota i jest niski. Proszę o propozycję auta które da radę sobie z błotem, jest pakowne wyższe i tanie w remontach, dobre do zagazowania do 25 tysięcy. Da się coś znaleźć żeby nie paliło 15l gazu? Pozdrawiam serdecznie.
adamhood
Obserwowany

Re: Auto lekki teren do 25tys.

27 Lip 2019, 14:03

Sprawdź Suzuki SX4/ Fiat Sedici. Co prawda nie sa pakowne ale moze Ci wystarczy. Jeżeli cos większego to koszta eksploatacyjne będą wzrastać. Np volvo xc70
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, e36 Cabrio, ML
Silnik: 2.0 D, 2.0, 2.7

27 Lip 2019, 14:33

Dzięki za szybką odpowiedź, mam dwoje dzieci więc dwa foteliki z tyłu wózek do bagażnika no i czasami jakieś torby. Ale w tych pieniądzach egzemplarze xc70 są bardzo zjezdzone a samochód fajny. Czyli raczej muszę się pogodzić z kosztami utrzymania?
adamhood
Obserwowany

27 Lip 2019, 15:28

Takie SX4 ma niskie koszta utrzymania więc zaproponowałem Ci je jako kompromis, reszta aut większych gabarytów będzie o wyższych kosztach eksploatacji. Można jeszcze rozglądać się za Mitsubishi Outlander i Subaru Fotester ale uwaga na rdze
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15