Auto na dojazdy do pracy - 20 tys zł.

01 Lut 2020, 10:11

O co chodzi z tymi zaworami?

https://forum.fordclubpolska.org/showth ... p?t=131874

Polecam poczytać ludzi, którzy sami mają to auto :ok: Pewnie nasi forumowi "specowie" mają więcej racji od ludzi jeżdżącymi samymi Focusami Mk2 z instalacją LPG...
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 435
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020

01 Lut 2020, 10:20

Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

01 Lut 2020, 10:36

Nie wiem jak on to policzył, ale nadal płacąc tego tysiaka za luzy jest się o kolejne parę tysięcy do przodu, jeżdżac tyle kilometrów ile napisał :mrgreen:
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 435
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020

04 Lut 2020, 13:08

Panowie a gdyby wybierać między silnikami do lpg w audi tj. 2.0 mpi 131ps vs 1.8t 150-163ps?

Pewnie zdecydowanie tańsze w utrzymaniu będzie 2.0, ale spalanie chyba podobne.
hades
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 72
Miejscowość: łódzkie
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi A4 B8
Silnik: TFSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

04 Lut 2020, 18:58

hades napisał(a):2.0 mpi 131ps vs 1.8t 150-163ps?
właśnie obudziłeś demony Hadesu :mrgreen:
Ogólnie są dwie szkoły:
2.0 - prosta budowa, auta z tym silnikiem są tańsze, ale spala dużo oleju, trochę nie jedzie.
1.8T - cud techniki, dynamiczne, można łatwo podnieść moc, ale turbo, podciśnienia i trzeba do niego mechanika z profesurą z mechaniki kwantowej.

Także tego... ja bym szukał 1.8T :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14104
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

04 Lut 2020, 19:19

A ja bym się zastanowił jak w "wymagania" wpisuje się a4 i to jeszcze z 1.8t (gdzie pewnie połowa na rynku kwalifikuje się do konkretnego remontu)

hades napisał(a):Chodzi mi o nadwozie hatchback, oszczędny silnik z lpg i niskie koszty eksploatacji.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Land Cruiser - 7-miejscowy SUV klasy premium
    Światowa premiera nowego Land Cruisera 150 miała miejsce na Frankfurt Motor Show we wrześniu 2017 roku. Legendarny samochód terenowy został gruntownie zmodernizowany i otrzymał bogatsze wyposażenie we wszystkich wersjach. ...

04 Lut 2020, 23:30

Wybaczcie,
Wiem, że ostatnim postem trochę się zagalopowałem i odbiegłem od tematu...
Ostatnie kilka lat spędziłem z autami 260-280ps, dlatego często się zapominam i chcąc zostawić chociaż namiastkę dynamicznej jazdy uciekam myślami do pb z turbo.

Domyślam się, że nie ma złotego środka, żeby było szybko i tanio :)

Trzymając się tematy i kończąc już, jeśli tani hatchback to będę trzymał się bravo 1.4 tjet lub leona 2 1. 6 mpi. Oba auta podobają mi się wizualnie, lpg w nich siądzie dobrze.
Jeśli mi jednak ostatecznie odbije to myślę co codziennej jazdy o jakimś 1.8t po sofcie z lpg - wiem, że może odbić się to czkawką :)
hades
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 72
Miejscowość: łódzkie
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi A4 B8
Silnik: TFSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014