Auto na trasę do 25 tysięcy

26 Sie 2017, 12:28

Kao napisał(a):o no i zapomniałeś jeszcze dopisać że ani razu nie popsuł się od wyjazdu z salony

Ja nie wierze co Ty mówisz ... chłopie poczytaj o UZ i 2JZ i tyle.
I żeby Ci rozjaśnić to nie nie psuły się 2jz i uzty po wyjeździe z salonu... tym zdaniem chyba dołączysz do forumowych orłów :ok: Uśmiałem się z tego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Powtórzę Ci w kwestiach użytkowych, wyposażenia można dyskutować co do bmw vs lex w kwestiach psucia się nie ma oczy dyskutować.

Poniżej zamieszczam zdjęcie wycieczki mojej żony z kolegi żoną i z dzieciakami.
Dieselek auto ma miało 47tyś.km. od nowości, zakup jako nowe.
Naprawa ponad 13k. czas oczekiwania na turbiny 3tyg!!!!, holowanko + detale całość 16k. Obecnie auto ma około 80tyś.km. ma zakaz parkowania na kostce i nikt nim nie chce jeździć bo non stop coś się dzieje co BMkowcy nazywają serwisem. Tam nawet pasy bezpieczeństwa się zwaliły!!!!!!!
Obecnie w/w Pani ma GS450h i LC150 Lex ma przejechane 140tyś.km. od nowości osobiście go odbierałem i w naprawy włożone 0,0 zł. TYLKO SERWIS.

U tych Państwa po doświadczeniach z autami premium EU cała rodzina jeździ hybrydami i jako wyjątek jest LC150ka V6 tylko nie mów że dużo pali bo ostatnio zrobiłem nim około 1000km i składałem się na benzynę :ok:

Diesel 3,0crd oraz super BMW 3,0d w naprawy po przejechaniu w sumie 300tyś.km. (crd 230tyś.km., bmw 80tyś.km) poszło około 50tyś.zł. + detale które były robione na gwarancji... :cry:

Teraz GS już będzie szedł w odstawkę i zbliża się nowy RX H a jak porozmawiasz z tym Panem (mężem koleżanki) o autach europejskich premium to Cię wyśmieje.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10398
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

26 Sie 2017, 12:34

Kao napisał(a):ale jakich wy konkretów jeszcze potrzebujecie

Wklej cytaty naszych wypowiedzi gdzie uważamy, że to najlepsze auta w każdym aspekcie i jest to wisienka na torcie - CZEKAM!
Nazwać kogoś głupim jest łatwo ale to świadczy jedynie o Twoim poziomie kultury, percepcji czy zrozumienia wypowiedzi.

Nie kreujemy tez gustów:
Kao napisał(a): zawsze była jest i podejrzewam że będzie liderem pod względem (...) designem

:ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

26 Sie 2017, 12:58

Czytając Waszą dyskusję cieszę się w duchu, że nie jestem zaślepiony żadnym znaczkiem na masce. Jeden fanatyk Hondy, drugi BMW, a dwaj pozostali Lexusa - nie dogadacie się Panowie :D Pozostaje jednak troska o jakość Waszych porad na forum, bo żaden z Was nie jest obiektywny - gołym okiem widać, że każdy chwali swoje, chociaż udajecie, że jest inaczej. Szanujcie tą różnorodność, bo sami fanatycy jednej marki na forum poświęconym WSZYSTKIM samochodom to nic dobrego.
CrazyHorse
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Auto: Corolla E12, Audi 80, Camry IV
Silnik: 110KM, 90KM, 131KM
Paliwo: Benzyna
0

26 Sie 2017, 13:01

CrazyHorse napisał(a):Czytając Waszą dyskusję cieszę się w duchu, że nie jestem zaślepiony żadnym znaczkiem na masce

to ja chyba tylko na jedno oko, bo kolejne auto najprawdopodobniej nie będzie Lexusem :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

26 Sie 2017, 15:45

CrazyHorse ale tu jest jeden problem ja walę konkretami wady i zalety a z drugiej strony co dostaje :?:
Więc mogę wymienić wady nawet te które nie są dla mnie wadą ale tak samo mogę wymienić zalety i nie korzystając z autocentrum czy innych profesjonalnych skarbnic wiedzy.
I tu nie chodzi o zaślepienie tylko wychwycenie konkretów ... :idea: a do tego używam i używałem różnych marek :twisted:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10398
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

26 Sie 2017, 17:56

Widzę, że jest ostra dyskusja odnośnie rozsądnego wyboru auta. Jako autor wątku powiem tyle: cieszy mnie różnorodność opinii i wypowiedzi, ale potrzebuję konkretów. Szukam auta do 25 tysięcy, ponieważ założyłem sobie taki budżet. Równie dobrze mógłbym kupić samochód za wiele więcej pieniędzy, ale dla mnie to nie ma sensu bo wiem, że przez moją eksploatację ten samochód za kilka lat straci ogromnie na wartości, a to tylko samochód. Z mojego punkt widzenia nie jest istotne czy silnik Audi, BMW, Mercedesa czy Lexusa zrobi milion kilometrów, czy nie. Ważnym jest dla mnie, czy w założonym budżecie kupię egzemplarz auta danej marki (skręcony lub nie), który ze mną zrobi kolejne dziesiątki tysięcy kilometrów w miarę bezawaryjnie. Chciałbym uzyskać informacje na temat aspektów każdego z prezentowanych aut, które są dla mnie istotne (wspominałem o nich w moich wypowiedziach). Bezawaryjność i komfort jest dla mnie ważny, więc cieszę się, że poruszacie ten temat w odniesieniu chociażby do Lexusa. Jak wypadają pod tym względem inne proponowane przez was samochody (Legend, Volvo, 300C, Mercedesy czy BMW)? Jeśli chodzi o wygląd to lubię ładne samochody, ale więcej czasu spędzę w środku samochodu niż patrząc na niego, dlatego też zależy mi bardziej na wnętrzu. Piękno, to pojęcie względne. Nie bójcie się proponować aut, które dla was wydają się być brzydkie, a spełniają moje wymogi. Sam ocenie jak mi się podobają. Jeśli na widok jakiegoś auta dostaje wstrętu, na bank o tym powiem.
COrel13
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Civic VII
0

27 Sie 2017, 14:06

Znajomy zasugerował mi jeszcze Phaetona, ale wydaje mi się, że to to samo co A8 i będzie średnim wyborem w tych pieniądzach. Argument był taki, że to VW więc jest tańszy z racji tego, że nie należy do marek kojarzonych z prestiżem, dlatego łatwiej będzie znaleźć sensowny egzemplarz w założonym, budżecie. Co o tym myślicie?
COrel13
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Civic VII
0

27 Sie 2017, 14:10

Argument był taki, że to VW więc jest tańszy z racji tego, że nie należy do marek kojarzonych z prestiżem.


A czy znajomy ma pojęcie, że phateon dzieli płytę podłogową z bentley'em continentalem?
Auto fajne ale nie za taką kasę, koszty utrzymania wysokie. Jaki silnik chciałbyś w tym mieć?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0

27 Sie 2017, 15:52

Może i ma pojęcie, ale raczej chodziło mu o to, że znaczek nie jest Bentleya tylko po młodszym bracie Passacie :). 4.2 jest dla mnie optymalne.
COrel13
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Civic VII
0

27 Sie 2017, 21:20

A czy znajomy ma pojęcie, że phateon dzieli płytę podłogową z bentley'em continentalem? Auto fajne ale nie za taką kasę, koszty utrzymania wysokie. Jaki silnik chciałbyś w tym mieć?


A co to ma do rzeczy, że dzieli płyte podłogową z bentleyem ?
Ogarniasz temat w ogóle?
Nie ośmieszaj się już:)

Koszty utrzymania i serwisu phaetona (benzyna 4.2) są stosunkowo niskie w porównaniu z segmentem (F), wyposażeniem i komfortem, które auto prezentuje.
Co nie zmienia faktu, że w stosunku do przeciętnego auta segmentu D koszty są wyższe.
Tom88T
Początkujący
 
Posty: 238
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: 508
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
0

27 Sie 2017, 21:49

Z tym przebiegiem to bym uważał, nie wiem które MB czy Audi przejechało tyle co ten egzemplarz GS 300:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009
0

28 Sie 2017, 07:40

Tom88T napisał(a):Koszty utrzymania i serwisu phaetona (benzyna 4.2) są stosunkowo niskie w porównaniu z segmentem (F), wyposażeniem i komfortem, które auto prezentuje.

Uwierz mi, że nie - wiele osób się na takim podejściu przejechało myśląc o Phaetonie i Tuaregu, że jak znaczek VW to tanio. Ceny części są wysokie, a serwisów, które ogarniają tego typu konstrukcje mało.
Wyśmiewasz podejście Invi, że jak płyta podłoga Bentley'a nić nie świadczy. Zobacz ceny pneumatyki i elementów zawieszenia. Serwis silników liczy się w kwotach 5000+
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

28 Sie 2017, 08:41

Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, mam 3 znajomych, którzy jeżdżą Pytonami 4.2 V8 i nie słyszałem, aby mieli tak wysokie koszty.
Może bardziej serwis tyczy się diesli w phaetonie?
Tom88T
Początkujący
 
Posty: 238
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: 508
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
0

28 Sie 2017, 09:34

1. Niekoniecznie musiało im się coś psuć, albo olewają temat i nie naprawiają. Jedna jaskółki wiosny nie czyni.
2. Uważaj, bo jakiś właściciel VW/Audi/BMW przyzna się Tobie ile kosztuje w serwisie jego auto...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

28 Sie 2017, 17:05

Tom88T napisał(a):akoś ciężko mi w to uwierzyć, mam 3 znajomych, którzy jeżdżą Pytonami 4.2 V8 i nie słyszałem, aby mieli tak wysokie koszty.
Może bardziej serwis tyczy się diesli w phaetonie?


Piszę jedną ręką ale lipa :no:

Pomagam serwisować aut niemieckie, sam je posiadałem i jak uwerzę w taniość golfa4/5 1,6 tak w żadne premium nie da wiary.
Przede wszystkim to jest inny stan świadomości. Dla tych ludzi wszystko jest serwisem a jak się psuje to norma bo tak musi. Już nie wspomnę o spalaniu jakie wartości są normalne.

Dam prosty przykład z ostatniego tygodnia a6 c6 3,0tdi wysypało się sterowanie klapami kolektora co oczywiście po zgłębieniu tematu nie jest dziwne koszt tego divajsu 1,2k z allegro + robota ... następny tema nie działająca klima i problemy z wiatrakiem co też nikt o tym sie nie mówi bez roboty 2k. I tak bymmógł wyminiać i wyminiać...

A co z lexusem ????

Tu każda awaria jest wyłuszczana jak jakiś cud o zabarwieniu religijnym...
Zresztą może trzeba przytoczyć posty 959 jak z wielką namiętnością podał że znalazł hybrydę z padniętym aku... :no: masakra to znaczy że lex jednak się psuje. Po czym wchodzę na forum lexa i okazuje się że był na aukcjach uszkodzony stary gsh, handlarz x go kupił a potem odsprzedał handlarzowi y który zarejestrował się na forum no i przebieg lexa 320tyś.km. Tema skńczył się naładowaniem aku. No ale 959 to info sprytnie pominął.

Albo walnięta skrzynia w starym ls łolaboga ls się psują tylko szerlok zapomniał uwzględnić przebig 430tyś.km.

Dalej twierdzę że lex przegrywa z świętą trójcą pod wieloma aspektami tylko trzeba się zastanowić ile te aspekty śą dla nas warte...

I tak jak przy lexach nowszych różnie to może być tak to co ma 1/2/ 3uz i 2jz pod maską miażdży konkurencję kosztami utrzymania w pozytywnym znaczeniu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10398
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0