Auto tanie w eksploatacji dla studenta

27 Sie 2010, 23:05

Witam.
Jestem studentem i szukam auta taniego w eksploatacji.
Szukałem podobnych tematów, niestety nie znalazłem tematu, który pomógłby mi w wyborze.

Mój budżet to max 30k zł, ale szukam auta do 25k do opłat albo do 27k już po opłatach. Resztę chciałbym przeznaczyć na rejestracje, ubezpieczenie oc,ac,nw oraz powymieniać podstawowe rzeczy, żeby mieć spokój.

Po zakupie auta pierwsze co to inwestuję również w porządny alarm ponieważ auto będzie stało pod blokiem i nie chce mieć nieprzespanych nocy :evil:

Rocznie będę robił max 15 000 km. Głównie trasy z domu na studia i odwrotnie.
Szukam diesla do 2 litrów, jeśli benzyna to tylko gaz, ciężko byłoby wyrobić jeżdżąc na samej benzynie.

Co do auta to interesuje mnie sedan, hatchback, coupe, w ostateczności kombi też nie pogardzę.
Omijam takie auta jak citroen, ford, skoda i renault - nie podoba mi się stylistyka.

Chciałbym, żeby ceny części nie były zbyt wygórowane i co najważniejsze żebym wsiadł i nie bał się przejechać 500km w jedną stronę :wink:

Przejrzałem ponad 50 stron z ogłoszeniami, póki co nie znalazłem nic ciekawszego.
Proszę o opinie, porady.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Proszę nie sugerować się ze lubię seaty :grin: po prostu był ich największy wybór :wink:

Pozdrawiam.
bigbrother
 

27 Sie 2010, 23:21

Wymagania masz dość ogólne i przy tej cenie jest już w czym wybierać. Najlepiej będzie jak sam dokładnie przejrzysz sobie rynek, wybierzesz te które Ci się podobają i zapytasz, które warto wybrać i dlaczego.
Ja ze swojej strony polecę Ci Hyundaia Coupe. W tej cenie może uda Ci się już znaleźć 3-cią generację tego autka:
[link do autocentrum.pl wygasł]
lucky_man
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: Warszawa

27 Sie 2010, 23:52

Piszesz o 3 generacji tego auta czyli: