REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MichoS napisał(a):Większość was, pewnie nawet nigdy klucza w ręku nie trzymała
nic nie jest wieczne, nawet stary diesel.MichoS napisał(a):Tylko popatrz na trwałość tych diesli. O ile było wszystko robione na bieżąco to przebiegiem nie da się zabić tych silników.
właśnie, to są tylko dwa przykłady, a więc posługując się nomenklaturą badawczą popełniasz błąd nieuprawnionego uogólnieniaMichoS napisał(a):Mam brata mechanika i regularnie serwisuje Caddy 1.9 D, które ma przejechane ponad milion km do tego przepracowana masa motogodzin, ponieważ jest to samochód roboczy i pracownicy się w nim ogrzewają, jedzą itd. a silnik drugie tyle przejedzie. Gorzej z blachą, bo się trochę sypie, ale silnik dzwon. Czy chociażby stary Passat b4 z 1.9TDI 90KM, po taxi, który miał przejechane 940 tyś km i również silnik bez zarzutów, tylko gorzej z blachą. A jak wiadomo taxi, ma ciężko żywot, bo nie lata w trasy, gdzie silnik się najmniej zużywa, tylko był jeżdżony po mieście, często tocząc się w korkach.
To są tylko 2 przykłady, a było ich znacznie więcej.
TFSI napisał(a):ciekawe czy ty miałeś
TFSI napisał(a):widzę że diesel love..
yeti65 napisał(a):Tylko, czy ktoś sprzeda takiego dobrego diesla (kombi), za takie pieniądze
MichoS napisał(a):Bo jak samochód ma gaz, to już oszczędności idą po całości.
pawel3100 napisał(a):Mam passata b4 w benzynie+gaz juz od 6 lat