Witam, jestem nowy na forum i chciałbym prosić was o poradę. Mianowicie zacząłem szukać auta w przedziale do ok 30tys+/- 2 tys, są to pieniądze na samo auto ale wiadomo im mniej tym lepiej. Jeżdżę ok 7 tys km rocznie, codziennie dojazdy do pracy, sklepu itd i co weekend ok 100/150km. Jeżdżę golfem V rodzicow od ok 2 lat i teraz czas na coś swojego, lecz coś w benzynie . Szukam czegoś z mocą 140-200 koni ale nie wiem czy aż tyle potrzeba. Odrazu mówię wolę kupić coś starszego z większą ilością przejechanych km ale lepiej wyposażone i utrzymane. Odpada UFO za twarde i niewygodne. Ktoś coś polecić bo nie wiem na co patrzeć?
Przepraszam, zapomniałem dodać szukam czegoś w coupe albo hatch, coś wielkości golfa albo trochę mniejsze gdyż przeważnie jeżdżę sam, z dziewczyną choć zdąży się że 4/5 osób się zabiera niekiedy
Opony letnie, czyli ogumienie, którego potrzebujesz Mechanicy zalecają, aby w momencie gdy średnia dobowa temperatura powietrza osiąga więcej niż 7 stopni Celsjusza, zakładać w pojazdach opony letnie. Sprawdźmy, jakie cechy opon letnich sprawiają, że warto to robić i czemu ...
Adaptacyjne światła AHS (2012) Opracowany przez japońską markę Lexus, system adaptacyjnych świateł drogowych AHS (Adaptive High-beam System) pozwala maksymalnie wykorzystać moc świateł drogowych, nie oślepiając innych użytkowników drogi. To rozwinięcie ...
Astra ciekawa opcja tylko jak koszty utrzymania? Wiem że ids jest dość drogi? Volvo mi jakoś nie psuje, tak jak i mazda. A co powiecie o Megane 2.0t? Albo o takim golfie? Mam 10 min drogi tylko obawiam się tu automatu. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Lub taki, wiem że handlarz ale ładnie wygląda i się prezentuje, [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Golf gi 2.0tfsi+dsg za 25k Jeśli lubisz ryzyko to bierz dsg klęka zwykle przy 200-220kkm i już masz kilka ładnych tysiaków w plecy silnik to również jedna wielka wada fabryczna