Auto za 150 tyś. Osobowe weekendowe

25 Paź 2010, 14:37

Mam 18 lat jestem NOWYM KIEROWCA. Nie interesuje mnie kupno gorszego auta , radzę sobie z silnikiem ok.200KM - wzorowo zdalem egzaminy + kursy doszkalające i bezpiecznej jazdy , dodatkowo stać mnie na drogie części zamienne.
Chciałbym usłyszeć różne dobre propozycje auta z silnikiem ok.200/300KM nie więcej , za nie więcej niz załóżmy 200tys.

Myślałem o - Lotus Elise/>>Exige<< , Porsche Cayman , EVO X GSR albo nawet jakieś używane Maseratti albo Infinity

generalnie chyba zdecyduje się na sport/coupe niz sedan typu wlasnie infinity czy impreza sti ale czekam na dalsze propozycje
tylko bez alfa romeo , audi , bmw i mercedesów pls :)

edit: skrzynia biegów manualna , prawdopodobnie skusze sie na używane ale nie dłużej niz 2 lata max i przebieg więcej niż 100tyś
krystianz
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: wwa

25 Paź 2010, 16:00

w lotka wygrales;D?
pop1
Początkujący
 
Posty: 100
Miejscowość: nikad

25 Paź 2010, 16:05

Większość cię pewnie wyśmieje, albo z żartem potraktuje ten temat. Najlepiej jakbyś udowodnił, np. jakimś screenem z konta bankowego, że naprawdę tyle masz na auto. :wink:

Kursy to nie wszystko.
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

25 Paź 2010, 16:18

Zabawne rzeczy opowiadasz, coś wątpię w te Twoje zdolności finansowe. Bo: jak Cię stać na takie auta to idź do salonu i sam sobie wybierz ten którym Ci się najlepiej jeździ, który Ci się najbardziej podoba, który Ci się marzy. Bo przecież pieniądze nie grają roli, liczy się Twój gust, kolego Rockefeller ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)

25 Paź 2010, 16:35

Zaglądnąłem tutaj i nie wiem czy śmiać się czy płakać :lol: