To ja może spróbuje trochę po prostować .
Pocieszny jeśli chodzi o terenówki chyba jest jedną z najbardziej doświadczonych użytkowników tego forum.
WJ się nie nadaje w ogólnym znaczeniu, ponieważ - jego obłości utrudniająw razie czego naprawy blacharskie itp. przede wszystkim auto nie ma ramy i ma trochę za dużo elektroniki itp.
Tyle mam do powiedzenia w tej kwestii teraz zajmijmy się tym bagażnikiem.
Tak mniej więcej wygląda bagażnik dachowy do terenówki
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 29,r:7,s:0
Tak wygląda auto
przeprawowe http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 66&bih=598
a tak natomiast wygląda auto
wyprawowe http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 66&bih=598
I teraz pytanie w którym aucie zaobserwowaliśmy bagażnik na dachu? W aucie nr. 2 ponieważ w wyprawówce jest potrzebny do załadunku szpeju natomiast w przeprawowym obrzynie jest zbędny bo wszystko co takie auto ma podczas jazdy to hi-lif, zapaspwy Simex itp ale to się lokuje w uciętej części nadwozia itp. taki bagażnik jest jemu zbędny w taplaniu 1.5metra pod powierzchnią.
Więc taki bagażnik to bagażnik wyprawowy a nie przeprawowy, chłyt marketingowy poprostu
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....