Benzyna 25-35k

05 Lip 2023, 10:06

Trevor napisał(a):Civic to w ogóle bez komentarza.

Jeździłeś ? Czy następne Urban legend ?

galakty napisał(a):Po 1.9 TDI to najlepiej Ci się będzie jeździć Megane 2.0 TCe.


Tu wygrywa pojemność chociaż przy 1,4tjet też nie ma bólu dla zwykłego użytkownika.

rupertpumpkin napisał(a):to trzeba coś pooglądać na żywo i pojeździć bo żadnym z nich nawet nie miałem okazji sie przejechać


Napisz mi na PW jak geograficznie jesteś blisko to mam możliwość przejechania się kilkoma autami z Twoich propozycji :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11131
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Lip 2023, 11:19

szybki napisał(a):Jeździłeś ? Czy następne Urban legend ?

Tak jeździłem
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 837
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017

05 Lip 2023, 11:29

Ja tez jeździłem, syfik przy 1.9 tdi to żółw przy zwykłej jeździe.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Lip 2023, 12:10

Kao napisał(a):Ja tez jeździłem, syfik przy 1.9 tdi to żółw przy zwykłej jeździe.


Ja też jeździłem i mając z tyłu głowy że jadę 1,8 n/a nic szczególnego się nie działo. Jedzie podobnie do większości normalnych silników 16V zbliżonej pojemności.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11131
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Lip 2023, 13:06

Tylko że mowa o 1,9 tdi a nie o 16V wolnossącym, w 1,9 max niuton jest poniżej 2 tys a nie przy 4 tys obrotów
Charakterystyka skrajnie inna.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 837
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017

05 Lip 2023, 14:45

Autor interesował się Lancerem 1,5/8 dlatego napisałem o Civic.
Do tego niech się przejedzie tak na spokojnie i zobaczy czy woli t czy brak t.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11131
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opony samochodowe, co warto o nich wiedzieć?
    Produkcja opon to oddzielna gałąź przemysłu samochodowego, przeżywająca dynamiczny rozwój, spowodowany zwiększeniem się wymagań wobec ogumienia. Trafiające do produkcji samochody oferują coraz to lepsze osiągi i posiadają ...

05 Lip 2023, 15:44

Kwestia przestawienia się, Civic będzie dużo szybszy od tego TDI, ale w innym zakresie obrotów. Jak będzie kręcić do 3000 to wiadomo że go Passacik łyknie :mrgreen:
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

05 Lip 2023, 17:01

galakty napisał(a):Kwestia przestawienia się

To podstawa i przestawienia na myślenie o tym czego właściwie się chce.
Znam osoby które rezygnowały z diesli na rzecz benzyn właśnie z powodu przestawienia się na stabilną jazdę co nie musi oznaczać zamulania.

Wczoraj wieczorem jeździłem (drogi miasto/podmiejskie) 1,6tdi po sofcie i powiem szerze że mnie drażniła ta charakterystyka auta. Wolę jechać spokojnie i przydusić jak mam potrzebę.
Znowu mój kolega jak przejął kierę to w niebo wzięty ciágle klepka i klepka a mi na wymioty się zbierało.

Więc dla mnie trochę taka dyskusja jak o świętach które są fajniejsze czy zimowe czy wiosenne.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11131
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Lip 2023, 18:09

szybki napisał(a):Wczoraj wieczorem jeździłem (drogi miasto/podmiejskie) 1,6tdi po sofcie i powiem szerze że mnie drażniła ta charakterystyka auta. Wolę jechać spokojnie i przydusić jak mam potrzebę.


Mnie sama charakterystyka diesla się podoba, ale irytuje mnie turbolag po mieście. Po prostu zanim się wkręci i zacznie ładować to mijają wieki. W trasie mniejszy problem, bo obroty są wyższe i zwłoka jest mniejsza.

Tylko w turbobenzynach też tak może być, dużo zalezy od pojemności silnika i samego turbo.

U mnie kolejne auto to albo bedzie duża pojemność, albo mniejsza z turbo (ale raczej minimum 2.0 + turbo).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

05 Lip 2023, 18:48

Jedno jest pewne, nie możemy każdego wkładać do jednego wora bo weźmiemy 2 auta i segmentu x o tej samej mocy i pojemności a będzie się jeździło inaczej.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Sie 2023, 22:03

Hej, sorry za odgrzanie i jeśli takie rzeczy powinny być w innym dziale.

Wszystkie 3 obejrze na dniach jak się uda. Jakieś rady na co zwrócić uwagę?
1. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/r ... FHICw.html - tu ile ew robota progu i nadkola - 1500? więcej? Zderzak pewnie z 700 malowanie? Jeszcze te lampy wydaje mi się że prawa paruje ale cięzko powiedzieć bo ofc auto mokre. I tez widzę uchwyt lewej lampy i coś szpary przy klapie nierówne więc do sprawdzenia jak to ulepione ogólnie. Jutro się okaże jak reszta oprócz tego co po zdj widać ale trzeba będzie rwać cenę jak coś
2. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/r ... FJ2xa.html - ten spoko wygląda i spróbuje go zbaczyc na dniach. Cena też ok się wydaje
3. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/r ... FJzoE.html - ten ciekawy przypadek bo gośc chyba z nudów jeździł do ASO zwlaszcza ze przebiegi po cepiku 5k rocznie :D ogólnie tu cena wysoka plus z klima lepiej najgorsze założyć. no i wywalić te skrzynke z bagażnika :D

Co do innych to Bravo się pojawiło w okolicy 150km ale w AAA auto za 28k :D jak bd mial chwile to też podskocze w sobote jak jeszcze będzie.
Ufo to cięzko temat z tym budżetem bo patrzyłem na polifty.
rupertpumpkin
Początkujący
 
Posty: 160
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: AR Giulietta
Silnik: 1.4 T-Jet 120km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

21 Sie 2023, 22:41

rupertpumpkin napisał(a):ten ciekawy przypadek bo gośc chyba z nudów jeździł do ASO zwlaszcza ze przebiegi po cepiku 5k rocznie ogólnie tu cena wysoka plus z klima lepiej najgorsze założyć. no i wywalić te skrzynke z bagażnika

Nie przesadzaj bo jak zrobisz tego pierwszego i dobrze go przeserwisujesz to Cię wyjdzie pewnie około 30k. Lepiej potargować tego czarnego chyba że ten srebrny zejdzie dobrze z ceny.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11131
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Sie 2023, 22:48

No srebrny to się okaże na żywo jutro bo przez tel to auto kolegi, trzymał pod kocem bla bla bla
Ten czarny to pytanie ile zrobienie klimy zakładając że sprężarka kaput. Z 2k z robotą i nabiciem czy więcej?
rupertpumpkin
Początkujący
 
Posty: 160
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: AR Giulietta
Silnik: 1.4 T-Jet 120km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

21 Sie 2023, 23:11

rupertpumpkin napisał(a):Ten czarny to pytanie ile zrobienie klimy zakładając że sprężarka kaput. Z 2k z robotą i nabiciem czy więcej?

Pewnie w opcji kiepskiej tyle by wyszło może trochę drożej.

Ogólnie śledzę ceny megane3 coupe i te pierwsze roczniki chodzą koło 20-30k, GT 180 około 30-35 GT 190 okoł 35-40 ostatni wypust.

Kupując to auto miej z tyłu głowy że jak cena 5k wyższa ma być zrekompensowana przez stan to spokojnie kupuj.

Wiem po mojej Megane 3 coupe :ok:

Masz 2masę komplet ponad 2k bez roboty, tylne tarcze z łożyskami z komórkami koło 1k, wtryski na wszelki wyp 600zł, rozrząd około 1k + robota, regeneracja lamp 700zł 2szt , przednia szyba około 1,2k a są jeszcze diwajsy związane z turbiną i ogólnie elektromechanika, przedni zawias itd.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11131
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Sie 2023, 07:25

rupertpumpkin napisał(a):Co do innych to Bravo się pojawiło w okolicy 150km ale w AAA auto za 28k


No i co, że w aaa? Ktoś przyjechał i chciał sprzedać to wzięli, niczym się to nie różni jakbyś od losowego chłopa kupował. BTW najpierw sobie zadzwoń bo aaa ogłoszenia wrzuca z dużym opóźnieniem i czasami jak się pojawią to auta już od tygodnia nie ma

rupertpumpkin napisał(a):ten ciekawy przypadek bo gośc chyba z nudów jeździł do ASO zwlaszcza ze przebiegi po cepiku 5k rocznie


Każde aso na niektóre czynności ma bardzo dobre ceny/okresowe promocje. Np. w volvo aż grzech klimy w aso nie serwisować
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2823
Przebieg/rok: >50tys. km