BMW 1 do 30 tyś

07 Mar 2016, 01:12

Witam,

Kiedyś już założyłem tutaj temat z zapytaniem o samochód do 25 tyś. Od tego czasu mój budżet trochę urósł i wynosi on 30 tyś. Nie chciałem odkopywać tematu bo jest już trochę nieaktualny.
A więc tak sprawa wygląda następująco. Potrzebuje samochodu raczej do krótkich dystansów więc będzie to benzyna. Może to być hatchback lub sedan bez różnicy.
Wcześniej myślałem o jakiejś bmw e46 lub audi a4 b6 ale chyba już ciężko znależć coś zadbanego i w miare młodego ( tak wiem rocznikiem sie nie jeździ).
Znalazlem w okolicy fajna BMW 1. NIestety nie mam doświadczenia i cięzko z aukcji mi coś wywnioskować:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Warto jechać obejrzeć ? i czy wogole w tym budzecie jest szansa znależć jakiś model z silnikiem wiekszym niż 1.6 ?

Jeszcze myślalem o Hondzie Civic Ufo. A może powinienem zwrócić uwagę na coś zupełnie innego? Zależy mi przede wszystkim na tym aby samochod był w miare bezawaryjny a w dodatku chciałbym aby oprocz jazdy z punktu A do B odczuwał z tego frajde ( komfort )
pablo999
Nowicjusz

Prawo jazdy: 14 07 1991
Auto: Nie mam

07 Mar 2016, 10:31

Ufo znajdziesz z silnikiem 1.8 w dodatku to bardzo oszczędny silnik ale nie nazwałabym go komfortowym autkiem bo ma twarde zawieszenie, znajomy ma takie auto i narzeka że jest ciasne w środku.
A może Lexus?
Shatanka
Początkujący

Prawo jazdy: 22 08 2005
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Laguna 3 GT
Silnik: 2.0T 204KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

07 Mar 2016, 12:04

pablo999 napisał(a):Znalazlem w okolicy fajna BMW 1. NIestety nie mam doświadczenia i cięzko z aukcji mi coś wywnioskować:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... 7c67963bc0