Bmw 520i 24v rozrząd

24 Lip 2009, 01:04

Witam, mam taki problem : Jadąc 140 (koniec 3 biegu 6,5 tys obr) zamiast 4 biegu wszedł mi 2 :???: efekt? przeskoczył łańcuch rozrządu zawory zderzyły sie z tłokami (połowa wydechowe) do wymiany są również popychacze zaworów i prowadnica . Teraz pytanie co mogło ucierpieć jeszcze czego nie jestem w stanie zauważyć .
papa
Początkujący
 
Posty: 51

24 Lip 2009, 07:33

glowica
Infernus_90
Początkujący
 
Posty: 65
Miejscowość: Wawa

24 Lip 2009, 11:11

Glowica moze ale nie musiala, noi w nietypowych sytuacjach tloki.
W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Miejscowość: Koszalin

24 Lip 2009, 19:08

No ale co z tymi tłokami ?? głowica na szczescie ok . A jak uklad korbowy korbowody wał panewki sworznie to miało prawo dostać przy takiej redukcji??
papa
Początkujący
 
Posty: 51

24 Lip 2009, 19:25

silnik w wekszosci przypadków wychodzi cało chyba ze urwie sie zawór i porysuje głowice lub peknie wtedy tłok, sprawdz krzywki na walkach rozrzadu na zaworach które sie pogieły czy nie ma ubytku w krzywce, jezeli głowica i wałki sa dobre to składac i dalej robic redukcje. proponowałbym wymienic napinacz hydrauliczny i sprawdzic czy nie sa wytarte prowadnice łańcucha bo nie powinno to sie zdarzyc
mlody861
Zaawansowany
 
Posty: 573
Miejscowość: ok Warszawy

25 Lip 2009, 02:03

mlody861 napisał(a):silnik w wekszosci przypadków wychodzi cało chyba ze urwie sie zawór i porysuje głowice lub peknie wtedy tłok, sprawdz krzywki na walkach rozrzadu na zaworach które sie pogieły czy nie ma ubytku w krzywce, jezeli głowica i wałki sa dobre to składac i dalej robic redukcje. proponowałbym wymienic napinacz hydrauliczny i sprawdzic czy nie sa wytarte prowadnice łańcucha bo nie powinno to sie zdarzyc

wałek jest ok niewiem co z tym napinaczem ale ponoc jest dobry tak samo jak i koła zębate i łańcuch .
papa
Początkujący
 
Posty: 51
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe Audi S3 Sportback - oszczędne, szybkie i komfortowe
    Moc 221 kW (300 KM) i moment obrotowy 380 Nm, sprint od zera do 100 km/h w pięć sekund – nowe Audi S3 Sportback oferuje najlepsze osiągi w swojej klasie. Charakteryzuje się też wzorcową efektywnością: silnik 2.0 TFSI ...

25 Lip 2009, 06:37

kolego mi w vw stało sie identycznie
zawory pokrzywiło głowica została cała bo nie było to przy dóżych obrotach walnięte na karzdym tłoku odbiło zawór u ciebie mogą być pęknięte to licz sie w tedy z większym kosztem czasem tłoki lubią wyjść bokiem czyli rozwala cylinder to wtedy nie polecam remontu tylko zmiane silnika.ja za zaworki popychacze uszczelki ,planowanie głowicy i rozrząd z robocizna zapłaciłem 1300zł
bocian242424
Nowicjusz
 
Posty: 6

25 Lip 2009, 14:55

tłoki napwno nie wychodza bokiem jesli juz to korbowody, jezeli zawory zostały tylko pogiete a nie urwały sie to zrobic głowice i wszystko niema sensu pakowac sie w koszty rozbierania silnika.
mlody861
Zaawansowany
 
Posty: 573
Miejscowość: ok Warszawy

27 Lip 2010, 22:16

papa
mam ten sam klopot jaki koszt calej naprawy cie wyniusl
_orzech
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Piaseczno