BMW 524 2,5td potrzebny mechanik

15 Lut 2008, 00:29

Witam. Poszukuję mechanika, który zna się na dieslach. Szczególnie BMW 2,5l td. Samochód chodzi jak mu się chce, wymieniony został nastawnik dawki paliwa, ale to nic nie dało. Mechanicy z mojego kręgu poprostu nie wiedzą, co aucie jest. Każą wymieniać wszystko pokolei. Proszę o wiadoomości od mechaników, którzy naprawdę znają sie na tych silnikach. Chce go wkońcu zrobić a wydanie 5000zł nie bardzo jest mi na rękę. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.


Nie wiedziałem w jakim dziale umieścić ten temat, więc jeśli źle go umiejscowiłem, to przepraszam.
Ostatnio edytowany przez Bryann, 16 Lut 2008, 18:31, edytowano w sumie 1 raz
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1894
Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam
  • 16 Lut 2008, 11:49

    No to może napisz,co się z samochodem dzieje.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    16 Lut 2008, 18:32

    Wieczorkiem napisze jak wroce na swoj komputer gdyz jest duzo do pisania a nie jestem u siebie i nie moge zajmowac komputera. pozdrawiam :D
    GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
    Bryann
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1894
    Miejscowość: Jawor
    Auto: Nie mam

    18 Lut 2008, 02:52

    tato próbował odpalić kilka razy, za którymś tam dopiero odpalił, ale jednocześnie z rury wyleciało pełno spalin, praktycznie całe nasze podwórko bylo w tych spalinach..poszlismy do mechanika, ktory stwirdzil, ze paadł nastawnik dawki paliwa, tak więc oddaliśmy ta pompę do innego mechanika. Pojechaliśmy do niego, on ją zreperował, włożył do swojego samochodu, przejechaliśmy się i było wszystko pięknie ładnie, pokazał nam jak ją założyc, więc wróciliśmy do ! mechanika, założyliśmy i zamiast lepiej było znacznie gorzej
    samochód na biegu jałowym zamiast jak wcześniej 600-700obrotów, stał non stop na 2500
    gdy jechaliśmy na jakimś biegu i dodawaliśmy gaz (albo nawet utrzymywaliśmy w jednym położeniu) co jakieś 10-15 sekund szarpało samochodem, jakby odcinano mu paliwo i siadała cała elektryka.
    gdy tato dzwonił do mechanika tego co wkładał nastawnik, powiedział ze niestety ale pompa jest dobra to pewnie coś innego. Samochód stał na parkingu kilka dobrych dni. Po nich tato poszedł odpalić
    udało mu się za 3. razem i samochód chodził normalnie na 600-700 obrotów, po pewnej chwili gasł
    i teraz dalej tak jest, nikt nie wie co mu jest, pali ładniej 600-700obrotów/min, ale pojechać nim nigdzie nie można bo strach jest że stanie i nie będzie można go odpalić
    a takie zamieszanie z mechanikami bo: mechanik nr 1 chciał pompę nowa (cena rzędu 2000-2500zł) gdzie nas na taki wydatek nie stać, mechanik nr 2 (jechaliśmy do Krakowa) zrobił (zreperował) starą pompę za 900zł, do tego jeździliśmy u niego na tej pompie, i samochodzik chodził jak marzenie
    no a tutaj niestety lipa ;/
    szukamy właśnie mechanika, który będzie wiedział co mu się dzieje, który byłby w stanie naprawić nasze aauto, gdyż mechanicy w okolicy nie bardzo się znają, a nie chcemy i nie mamy tyle pieniędzy by wymieniać wszystkie części w samochodzie
    GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
    Bryann
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1894
    Miejscowość: Jawor
    Auto: Nie mam

    18 Lut 2008, 18:15

    No coż...Ja bym proponował zacząc od sprawdzenia jakości paliwa.Nastrępnie filtr paliwa.Dalej ustawienie kąta wtrysku.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    28 Lut 2008, 02:11

    Na paliwie jeżdzę cały czas takim samym. Wcześniej samochód dziennie robił około 100km i nie było żadnych problemów. Filtr paliwa jest nówka a coś tam z ustawieniami kąta wtrysku grzebali "mechanicy" ale niestety niczego się nie doszukali...

    MECHANIKU POMOCYYYYYYYY :roll:
    GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
    Bryann
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1894
    Miejscowość: Jawor
    Auto: Nie mam

    18 Sie 2010, 21:03

    Nie wiem czy aktualne ale napisze. :p

    Ja też miałem podobna sytuacje i u mnie wina leżała po stronie turbiny.
    Pablo1
    Nowicjusz
     
    Posty: 1
    Miejscowość: Olkusz