BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

06 Lip 2013, 19:44

Tylko, że auto swoje waży i 530d to właśnie taki optymalny wybór bo spalanie jest nieznacznie wyższe od 525 a zawsze te 30 koni i pare Nm więcej. W zasadzie to niby nie ma dużej różnicy i co powinno tutaj zadecydować to stan danego egzemplarza bo autko choć solidne to już leciwe.
520d trochę słaby do tej krowy a, i co 6 cylindrów to nie 4.
R6 w BMW chodzi znacznie przyjemniej.
kompresor
Nowicjusz
 
Posty: 28
Rejestracja: 06 Lip 2013, 16:43
Auto: turbostang
Paliwo: Benzyna

Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

06 Lip 2013, 23:14

520d męczy się w tej budzie, jest kłopotliwy i nie spali dużo mniej od 530d.
w 530d masz zapas mocy, spali 1-2L więcej a silnik jest o wiele lepszy konstrukcyjnie.
Wg mnie szukaj sobie Toyoty, BMW jest drogie i ciężko trafić dobrego nie zajechanego diesla, a Toyota to japoniec, czyli bezawaryjność, niezawodność itd, wiem bo użytkuje. A serwis BMW? Strach pomyśleć.
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Rejestracja: 29 Cze 2013, 22:42
Prawo jazdy od: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

07 Lip 2013, 13:07

Nie sądzę by serwis BMW kosztował drożej od serwisu japońca, mimo, że 5er to auto dwie klasy wyżej, bo to klasa wyższa i w dodatku premium.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5038
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

07 Lip 2013, 14:59

Oczywiście że serwis japońca z silnikiem wolnossącym 2.0 będzie tańszy od turbodiesla 2.5 czy 3.0
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Rejestracja: 29 Cze 2013, 22:42
Prawo jazdy od: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

07 Lip 2013, 15:10

Aven1 2,0 pali 9-10l LPG czyli 23zł czyli 4,5l ON czyli ....
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4588
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

07 Lip 2013, 16:16

Ja bym brał 523i z LPG, najlepsza opcja w takim przypadku. Osiągi, komfort i małe ryzyko drogiej awarii.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5038
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dragster JET CAR PREDATOR Dragster JET CAR PREDATOR
    Francuski samochód Jet Car Predator ma aż 6000 KM i silnik odrzutowy. Poniżej przedstawiamy specyfikację techniczną. Nazwa : Dragster JET CAR PREDATOR Silnik : Amerykański Turbojet z samolotów myśliwskich. Typ ...
    COMFORT, ECO PRO oraz ECO PRO+: trzy tryby jazdy BMW i3 COMFORT, ECO PRO oraz ECO PRO+: trzy tryby jazdy BMW i3
    COMFORT, ECO PRO oraz ECO PRO+: trzy tryby jazdy umożliwiające idealny kompromis między radością z jazdy i wydajnością paliwową. Podobnie jak w konwencjonalnie napędzanym samochodzie, zasięg pojazdu z napędem elektrycznym ...

  • Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

    08 Lip 2013, 17:03

    jiGsaw napisał(a):Ja bym brał 523i z LPG, najlepsza opcja w takim przypadku. Osiągi, komfort i małe ryzyko drogiej awarii.

    Podkreśliłem że ma to być samochód na długie trasy a z wiedzy jakiej posiadam to diesel jaki by on nie był jest zawsze lepszy.
    Temat do zamknięcia decyduje się na Avensis D-4D bo uważam, że w tej cenie na pewno BMW nie dostane. Podejrzewam że nawet BMW serii 3 w cenie do 13K to nic ciekawego się nie dostanie.
    sever321
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 70
    Rejestracja: 02 Lut 2008, 09:21
    Miejscowość: Kwidzyn/Bydgoszcz/Czersk
    Prawo jazdy od: 18 11 2004
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Toyota Avensis T22
    Silnik: D-4D 2.0
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

    08 Lip 2013, 21:23

    W czym słabawy diesel ma być lepszy w długiej trasie od dużego i mocnego silnika benzynowego? Jedynie chyba w zasięgu na zbiorniku i fakt to wkurza jak w trasie co 300 km trzeba stanąć zatankować lpg.

    Według mojej wiedzy, a mam ją dużą, to znajdziesz ładne 523i z lpg w tej cenie.
    Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5038
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW

    Re: BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

    08 Lip 2013, 22:00

    Gratuluje wyboru, japoniec to japoniec. Będziesz zadowolony :)
    drbn797
    Początkujący
     
    Posty: 192
    Rejestracja: 29 Cze 2013, 22:42
    Prawo jazdy od: 14 11 2014
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Toyota Avensis II
    Silnik: 2.0 D4D 126KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2006
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda