Brak oświetlenia liczników audi a4 b5 sedan

27 Sie 2017, 14:21

Posiadam problem . Mianowicie nie świecą mi liczniki na desce rozdzielczej . Bezpieczniki sprawdziłem wszystko ok . Zgasł jakoś przed wczoraj i nie mam zielonego pojecia jak to naprawić . Jest to moje drugie auto i jestem zielony . :(

Bardzo proszę o pomoc
Krzysztofek95
Nowicjusz

Auto: Audi a4b5
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

27 Sie 2017, 18:01

Inne rzeczy typu przyciski i przełączniki się podświetlają?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Sie 2017, 18:05

Pokrętła z nawiewu świecą ale bardzo słabo . Zarówno radio jak wyłącze światła mijania to radio i licznik przebiegu świeci jak należy . Ale gdy włączę światła . To liczniki ,radio,pokrętła z nawiewu oraz licznik przejechanych kilometrów świeci prawie nie widocznie
Krzysztofek95
Nowicjusz

27 Sie 2017, 18:44

Masz przed czy polift? Prawdopodobnie masz ściemnione media. Przy pokrętle od świateł jest takie mniejsze pokrętło do rozjaśniania i ściemniania podświetlenia. Sprawdz to
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Sie 2017, 19:28

Były ściemnione . Dziękuję za pomoc . Bardzo mi pomogłeś już chcialem wymieniać żarówki w zegarach . Nie potrzebnie . Pozdrawiam . ;)
Krzysztofek95
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX
    Opel poszerza i udoskonala swoją ofertę modeli z napędem LPG. Teraz można złożyć zamówienie na pięciodrzwiową Astrę w wersji hatchback, Astrę Sports Tourer i Merivę, wyposażone w nowy, mocny, a zarazem ekonomiczny ...
    Jak ominąć przeszkodę na drodze