Cadillac Seville 98' - zakup auta po dłuższym postoju w garażu

20 Lut 2016, 11:02

Dzięki bardzo za wyczerpującą odpowiedź. Otóż większość części eksploatacyjnych dostępna jest normalnie w Intercarsie, nie jest to taki stary model wiec dość łatwo o części. Sporo elementów takich jak właśnie maska czy skrzynia biegów są na allegro dostępne od ręki do tego modelu (oczywiście używane). Zorientuje się z tymi modelami co i jak. O carfaxie nienie pomyślałem skoro auto od nowości w Europie (nówkę wziął Niemiec, sąsiad od niego), ale sprawdzę dla pewności. Szkoda, ze nie ma zadnego polskiego forum Cadillaca, więc zostaje amerykańskie. Dzięki raz jeszcze.
SirConceptz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 01 08 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0D, 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
0

06 Lis 2016, 13:25

Witam,najwazniejsza rzecza na jaka nalezy zwroci uwage przy zakupie tego auta,to czy glowice nie puszczaja,a dokladnie uszczelki nie maja przedmuchu,jak wiadomo jest to podstawowy problem northstara,a wrecz wada technologiczna modeli 98-99,ze wzgledu na zastosowanie zbyt krotkich srub glowic,pozniejsze roczniki mialy zmiany jednak problem wciaz powracal ,ale w mniejszym stopniu,aby zapobiec korodowaniu aluminium bloku nalezalo stosowac specjalny suplement w postaci pastylek ktore byly dodawane do plynu chlodniczego,jest oryginalny produkt GM podany w serwisowce,najprostszym sposobem na sprawdzenie czy nie ma przedmuchu jest zestaw plyn z rurka ,ktory zmienia barwe gdy wykrywa przedostanie spalin lub nieszczelnosc(okolo 40 zl),cala operacj okolo10 minut ,gdy jednak okaze sie ze mamy nieszczelnosc to sie zaczyna problem,nalezy wymienic uszczelki pod glowica i tu sie zaczynaja schody-sama wymiana uszczelek pod glowicami nic nie gwarantuje(w Polsce ten temat malo znany dlatego 99% napraw jest nieskutecznych i gora po 6 miesiacach jest to samo) nalezy rowniez wymienic sruby glowicy na specjalne ktore zlikwiduja problem,sa trzy firmy na swiecie ktore maja na to patent(wlacznie z GM ktora tez ze wzgledu na skale problemu opatentowala wlasne)lecz najskuteczniejsa jest SUREGRIP Jake'a z Canady,poza tym nalezy wyciagac silnik ze wzgledu na poprzeczne polozenie i trudny dostep do rozwiercania,mozna tez probowac na wlozonym(sam testowalem ,ale bedzie ciezko),to tyle na temat glowic ,nastepna sprawa amortyzatory,jak wiadomo 98-03 uzywaly systemu CVRSS = Continuously Variable Road (and speed) Sensitive suspension,jest to wczesniejsza wersja magneride--jeden amor kosztuje 800$ i juz ich nie produkuja!--jedyna opcja na sprawdzenie jest tech2 z oprogramowaniem GM gdzie dokladnie testuje amory z procentowym koncowym wynikiem sprawnosci,to tyle ze zlych stron poza tym to swietne auto jesli jest dbane,dluzszy postoj w garazu absolutnie nie skodzi jesli jest uruchamiane co jakis czas,jestem wlascicielem stsa od wielu lat,w razie pytan chetnie sluze pomoca wlacznie z diagnostyka i programowaniem,wbrew pozorom mozna wykonac wiele modyfikacji w tym aucie.pozdrawiam
rio13
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: sts
1

06 Lis 2016, 14:47

Brawo za odkop :roll:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tajemnice układów kierowniczych
    Układy kierownicze stosowane w modelach ŠKODY to zaawansowane zespoły różniące się budową, ale stające przed tymi samymi wyzwaniami: komfortowym i precyzyjnym prowadzeniem, oszczędzaniem paliwa oraz bezpiecznym ...