REKLAMA
Witam!Z góry przepraszam jeśli temat trafił do złego działu ,ale nie wiem dokładnie gdzie go umieścić. Pacjent to Land Rover Discovery II TD5 z automatyczną skrzynią biegów cierpiący na MOCNE szarpanie/rzucanie karoserii przy wyłączeniu silnika.Szarpanie zdecydowanie zwiększa się po wyłączeniu auta po trasie ,lub gdy silnik się nagrzeje.Po wyłączeniu zimnego silnika szarpie ale zdecydowanie słabiej.
Nie znam się zbytnio na mechanice ,ale chyba koło dwumasowe odpada ,gdyż w skrzyni jest sprzęgło hydrokinetyczne .Więc,co może być przyczyną szarpania karoserii ? Autku ubywa również troche oleju ze skrzyni biegów,gdyż prawdopodobnie rurki idące do chłodnicy oleju gdzieś puszczają .W przyszłym miesiącu mam zamiar je wymienić ale czy taka nieszczelność i spadek ciśnienia w układzie może miec wpływ na takie szarpanie(tylko gdybam )?