Car audio do mazda 323F BG

03 Mar 2019, 01:41

Witam tak jak w temacie na wiosnę chciałbym kupić Car Audio do mojej mazdy 323F BG z 1991 roku.
Aktualnie w aucie zainstalowane jest radio Ford 2000 i głośniki krzak 100mm, to raczej charczy, a nie gra..

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Co do wielkości głośników jakie mieszczą się maksymalnie w drzwiach, aby można było opuszczać szybę, to są to 165mm z dystansami 8mm, tak aby mieściło się to pod tapicerką.

I teraz proszę o pomoc w doborze tego zestawu, głośników, dystansów, radia, a także mat wygłuszających.

Co do mat to chciałbym oderwać tą folię co jest na drzwiach i pozaklejać jedynie wszystkie otwory, czy takie wygłuszenie przyniesie jakikolwiek efekt?

Jeśli chodzi o budżet to ciężko powiedzieć, ale myślę, że maksymalnie około 500zł

Jeśli chodzi o car audio to jestem w tym raczej zielony i byłby to mój tzw. pierwszy raz :D
marcinek123
Początkujący

Prawo jazdy: 01 07 2013
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Mazda 121
Silnik: 1.1 54KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

03 Mar 2019, 13:58

Myślę że budżet który masz będzie trochę mały na car audio plus wyciszenie. Nie mniej jednak podpowiem jak powinieneś to wykonać :)

Najpierw wyciszenie, nie możesz zrobić tak jak opisujesz że zakleisz tylko dziury ponieważ nie zda to efektu i szkoda pracy i kasy. Do wygłuszenia drzwi potrzebne będą dwie maty pierwsza butylowa samoprzylepna o grubości 2mm a druga kauczukowa z klejem np. 3mm. Najpierw zdejmujesz folię oczyszczasz powierzchnię wewnętrzną drzwi i przyklejasz na całości matę butylową dokładnie maskując wszystkie otwory i całą powierzchnię. Zostawiasz tylko otwór na głośnik. Następnie na wierzch przyklejasz matę kauczukową. Obie maty zapewnią optymalne wyciszenie i na pewno zauważysz różnicę.