Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu C - silnik diesla o mocy ok. 110KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2010r.
Wytypowane modele do zestawienia: - Kia Cee'd I 1,6 CRDi - 115KM (głównie po liftingu) - Mazda 3 II 1,6 MZR-CD - 116KM - Opel Astra J 1,7 CDTi - 110KM - Peugeot 308 I 1,6 HDI - 112KM
Zestawienie(kliknij aby powiększyć):
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Komentarz do zestawienia: W Kii zastosowano łańcuch rozrządu, który przy większych przebiegach może się rozciągać. W reszcie modeli jest pasek rozrządu (SKF). Silnik w Maździe i Peugeocie to ta sama konstrukcja różniąca się rodzajem wtryskiwaczy. Należy zwrócić uwagę na koszt sprzęgła i koła dwumasowego (LUK) oraz łożyska ze zintegrowanym czujnikiem ABS (SKF) w Oplu oraz tylnych tarcz hamulcowych z zintegrowanym łożyskiem koła (TRW) w Peugeocie. Jedynym samochodem z zestawienia nie wyposażonym w koło dwumasowe jest Kia.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
Gdy kierowca patrzy, ale nie widzi Kierowcy, którzy spowodowali wypadek z udziałem motocyklisty czy rowerzysty, niekiedy tłumaczą, że po prostu nie zauważyli dwukołowego pojazdu. Czy to tylko kiepska wymówka? Okazuje się, że nie zawsze. Jednym ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.