Chevrolet Camaro-Pojemnosćsilnika

Chevrolet Camaro-Pojemnosćsilnika

16 Lut 2015, 22:39

Wiem że forumowicze mnie znienawidzą, ale sądze że warto zaptyać.
Czy Chevrolet Camaro jest produkowany w wersji z silnikiem mniejszym niż 3 litry?

Jestem początkującym kierowcą, nie potrzebuje auta które posiada sportowe osiągi, ani nie jestem w stanie takiego utrzymać, co nie zmienia faktu że bardzo uwielbiam ich wygląd, a najbardziej Camaro.

Szperałem w internecie i na stronie producenta, niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi (google mnie nie lubi).
Wiem że Ford Mustang jest produkowany w wersji z silnikiem 2.3l. Jeśli Camaro nie ma w takiej wersji, to wyborem będzie Mustang
Polishdude18
Obserwowany

Auto: Nie mam

Re: Chevrolet Camaro-Pojemnosćsilnika

17 Lut 2015, 21:02

Polishdude18 napisał(a):Szperałem w internecie i na stronie producenta, niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi (google mnie nie lubi).

To ty nie lubisz google i jesteś leniwy. Sprawdziłem w necie i takowe info są. Chociażby na Wiki.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1110
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Chevrolet Camaro-Pojemnosćsilnika

20 Lut 2015, 00:06

Czyli najmniejsza wersja to 3.6. Boli ale nie będę płakał.
Polishdude18
Obserwowany

Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

System otwierania samochodu aplikacją na telefon System otwierania samochodu aplikacją na telefon
    Toyota, największy producent samochodów na świecie, jest zainteresowana inwestowaniem w nowe formy korzystania z samochodów, takie jak car-sharing. Z myślą o usprawnieniu takich usług opracowała nowy system ...
    [B] Abarth Grande Punto / Corsa D OPC / Clio III RS / Ibiza III Cupra [B] Abarth Grande Punto / Corsa D OPC / Clio III RS / Ibiza III Cupra