Co lepiej kupic?

Co lepiej kupic?

08 Mar 2014, 18:30

Rozglądam się za kupnem pierwszego auta. Budżet to 10-11tys (nie chce przekraczac, wole mniec zapas). Spalanie jak najmniejsze (paliwo obojętne - skłaniam się ku benzynie), najlepiej 5-drzwiowe, hatchback, ewentualnie sedan, duża dostępnosc części, będe jeżdził codziennie ale raczej w mieście, żeby w miare się zbierało ze świateł.
Wpadło mi w oko:
- ford focus mk1
- renault megane II
- mazda 323
- seat Leon

Może macie jakieś inne typy. Ople i vw raczej odpadają.
teoteo
Nowicjusz
 
Posty: 38
Rejestracja: 08 Mar 2014, 18:12
Auto: Nie mam

Re: Co lepiej kupic?

08 Mar 2014, 18:32

Leon to tak na styk. Skąd jesteś?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34290
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Co lepiej kupic?

08 Mar 2014, 18:33

Siedlce
teoteo
Nowicjusz
 
Posty: 38
Rejestracja: 08 Mar 2014, 18:12
Auto: Nie mam

Re: Co lepiej kupic?

08 Mar 2014, 18:55

Focus Mk1 1.8 lub 2.0 :ok: Ewentualnie Astra G 1.8 :) Megane bym odpuścił bo Renault w tamtym czasie dobrych aut nie robiło. Mazda 323 okej ale uwaga na rdze
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Co lepiej kupic?

08 Mar 2014, 19:02

Wogóle dlaczego Ople i VW odpadają? Astra II była by odpowiednia.

Zobacz te linki:
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34290
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Co lepiej kupic?

08 Mar 2014, 19:11

opel astra jest brzydki :D
vw tez jakos nie przemawia do mnie wygladem, wiem wiem wyglad nie jezdzi ale lepiej kupic cos co sie podoba

renault scenic - fajny, ale jesli juz takie auto to bardziej celuje w citroena xsare picasso.

volvo - spoko, dwoch znajomych ma i nie narzekaja ale kolejne volvo pod firma to chyba lekka przesada :D:D

moj wybor to raczej focus, ale mam czas na kupno wiec poczytam Wasze forum.
teoteo
Nowicjusz
 
Posty: 38
Rejestracja: 08 Mar 2014, 18:12
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo V90 Cross Country w zimie Volvo V90 Cross Country w zimie
    Volvo V90 Cross Country powstał, by stawić czoło trudnym warunkom drogowym i pokonywać oblodzone i zaśnieżone szosy. Do tego miał być duży i komfortowy. Trzeba przyznać, że udał im się ten zabieg! Sami Szwedzi przyznają, ...
    [D] Nubira 2,0 / Mondeo mk2 2,0 / Galant VI 2,0 / Primera P11 2,0 [D] Nubira 2,0 / Mondeo mk2 2,0 / Galant VI 2,0 / Primera P11 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu D - silnik benzynowy o mocy ok. 130KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2000 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Daewoo Nubira 2,0 - 133KM - Ford Mondeo ...

  • Re: Co lepiej kupic?

    08 Mar 2014, 19:14

    Jakos mi sie nie chce wierzyć że VW ogólnie Ci sie nie podoba,żaden hmm..
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34290
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Co lepiej kupic?

    08 Mar 2014, 21:25

    A coś z tych?
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    [link wygasł] (cena kosmiczna ale jeśli ten przebieg jest autentyczny to masz praktycznie nowe auto)
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    [link wygasł] (mój faworyt)
    [link wygasł]
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Co lepiej kupic?

    09 Mar 2014, 09:11

    z tego co podales nic mnie nie zaciekawilo, ale dzieki. Szukam samochodu raczej po 2000r, no i jak narazie focus lub mazda 323 sa mi najblizsze.
    teoteo
    Nowicjusz
     
    Posty: 38
    Rejestracja: 08 Mar 2014, 18:12
    Auto: Nie mam

    Re: Co lepiej kupic?

    09 Mar 2014, 09:33

    Focus kolego to juz na plakatach korodował. :D Odpuść sobie takie typy.
    Mazda też łatwo się poddaje korozji, ale trochę lepsza od Focusa będzie.
    krikus
    fs...VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2697
    Zdjęcia: 125
    Rejestracja: 28 Lis 2009, 11:42
    Auto: Opel Vectra C 1.8

    Re: Co lepiej kupic?

    09 Mar 2014, 10:01

    Mazda gnije bardziej niż Focus bo dochodzą podluznice.
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Co lepiej kupic?

    09 Mar 2014, 10:09

    rdza lubi focusy ale nie w kazdym egzemplazu, moi znajomi mieli focusa i sladow korozji nie byli widac (przejezdzili nim kawalek Europy a jak sprzedawali to z bolem serca, musieli sprzedac z przyczyn niezwiazanych bezposrednio z tym focusem)
    Ale skoro ja mam taki a nie inny budzet wiec musze sie liczyc ze auto 12-13 letnie juz tych sladow korozji bedzie mialo wiecej.

    co jeszcze oprocz tych?? Czy xsara picasso (tzw. jajko) jest godne uwagi??
    a moze, za porada kon146, pomyslec np. o takiej marce jak mistubishi??

    Ruda chyba wszystko lubi, bez podzialu na marki, czy ford czy mazda jej to obojetne.
    teoteo
    Nowicjusz
     
    Posty: 38
    Rejestracja: 08 Mar 2014, 18:12
    Auto: Nie mam

    Re: Co lepiej kupic?

    09 Mar 2014, 10:14

    W tym budżecie to Focus będzie raczej z rocznika 2001 ale jeśli ktoś dbał to problemu z korozją nie będzie. To Mitsubishi wrzuciłem bo ma czarne blachy wiec pewnie od 1 właściciela. Auta które z korozją problemu nie będą miały to Peugeot, Audi, Renault o ile bezwypadkowe.
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Co lepiej kupic?

    09 Mar 2014, 10:24

    Peugeot - malo ciekawych aut w moim budzecie i z moimi wymaganiami - a jesli juz to 307
    Renault - j.w. aczkolwiek megane II to autko ktore ma to cos
    Audi - moze to tylko opinie ale nie sa tanie w utrzymaniu, jesli sie myle popraw mnie - a jesli juz to audi a3 ale tylko 5-drzwiowa

    Wiec prosze o opinie o : pegeocie 307 i audi a3
    teoteo
    Nowicjusz
     
    Posty: 38
    Rejestracja: 08 Mar 2014, 18:12
    Auto: Nie mam

    Re: Co lepiej kupic?

    09 Mar 2014, 10:39

    A3 5drzwiowe nie w tym budżecie.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34290
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      S2020005
      GTP Light