Co to za felgi?

01 Lis 2013, 20:55

Witajcie,

Na początek pytanie... Czy jest ktoś w stanie rozszyfrować co to za alufelgi widnieją na tym cudzie techniki?
Zdjęcie

Druga sprawa, może macie jakieś propozycje na felgi do Volvo S60 '05? Czas stare wymienić, a wybór taki, że głowa puchnie. Może chociaż gdybyście mogli podzielić się firmami, które warto brać pod uwagę, lub które omijać, bo w temacie jestem kompletnie zielony.

Dziękuję!
Pozdrowienia
MusiCity
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna

02 Lis 2013, 12:02

Coś podobnego..
Zdjęcie
Zdjęcie

Trzeba by policzyć szprychy, ale to nie dla mnie.. :lol:
MusiCity napisał(a):podzielić się firmami, które warto brać pod uwagę

Najlepiej kupić oryginalne, wtedy nie ma problemu z otworem centrującym ani rozstawem śrub..
A jaki model Ci się podoba ??
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

03 Lis 2013, 10:50

Witaj,

Dziękuję za propozycje i odpowiedź :)
Co mi się podoba? Podobają mi się dokładnie takie modele, czyli dużo szprych/łopatek. Mam Volvo S60 i według mnie jeśli chciałbym zmienić z oryginalnych to właśnie na tego typu (na pewno nie koloru ciemnego, bo mam czarne auto).
Problem w tym, że naprawdę jestem kompletnie zielony w zakresie mocowań i nie mam pojęcia na co i jak mam patrzeć, żeby pasowały ;-)
Widziałem jakiś tam serwis z felgami, gdzie mogę sobie przymierzyć i niby sporo jest tego co pasuje, ale czy chciałbym bez konsultacji ze specjalistami brać to wątpię ;-)

Co do oryginalnych, aktualne są w stanie opłakanym (powietrze mi z opon schodzi notorycznie), a swoją drogą... kompletnie mi się nie podobają ;-)

Pozdrowienia
MusiCity
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna

03 Lis 2013, 10:56

MusiCity napisał(a):Co do oryginalnych