Co to za limuzyna?

03 Maj 2008, 20:47

Witam pisze z pytaniem co to za samochód?

Interesuje mnie wiadomo podstawa marka + model, ale może by sie ktoś orientował w roczniku tej czarnulki, ceny i skąd to cacko sprowadzić?

ps. jak już tworze temat to może upiec dwie pieczenie na jednym rożnie, zadam pytanie numer dwa...
Jakie fajne limuzyny polecacie (wasze ulubione) :)?
loczyn
Nowicjusz

03 Maj 2008, 22:44

Wydaje mi się, że jest to Lincoln Town Car. Rocznik to ok 1995r Nie znam się na limuzynach ale podana przez Ciebie ma taki sam przód jak ten: Lincoln Town Car 95

Takie cacko to wiadomo, że z US&A można sprowadzić :)

Co do mnie to podobają mi się limuzyny robione na europejskich autach, np:
Mercedes S klasa (Pullman): Mini:
Zdjęcie

ale także Hummer ^^
rządzić na drodze niekoniecznie znaczy być na niej najszybszym...
lukiwch
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych

04 Maj 2008, 08:41

No chyba dobrze strzeliles z ta limuzyna i Twoj merol tez fajny. Dzieki wielkie :)
loczyn
Nowicjusz

04 Maj 2008, 09:48

No to napewno ten lincoln co powiedział kolega Lukiwch a tu masz jeszcze jedną jego fotkę z 97
Zdjęcie

a co do moich limuzyn to

Fiat 125p

Taki Cadillac

Hummer

Lincoln
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

04 Maj 2008, 10:23

zależy co rozumiesz przez słowo limuzyna.W gazetach nie raz spotyka się takie określenie dla Passata czy Audi A6.:)
michalmanu
Zaawansowany

Miejscowość: Silesia

04 Maj 2008, 15:45

Dzieki za pomoc :) heh i tak jak mowisz michalmanu ze okreslenie limuzyna jest uzywane chyba do kazdego samochodu powyzej klasy sredniej xD mi chodzi o taki typowy amerykanski wozek, no moze jeszcze podlacze krociutkie rolls-royce i jakies jaguarki :)

btw. slyszalem ze takie limy pokroju Lincoln Tow Car pala 60-70l na 100km, czy to prawda? orientuje sie moze ktos w tym temacie?
loczyn
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Podróż Volkswagenem, którego jeszcze nie ma