Corsa B 1.2 16V

01 Lis 2014, 12:00

Ja bym zrobił porządną konserwacje podwozia teraz przed zimą i będzie ok :ok:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Lis 2014, 12:02

Ładne autko i widać,że od spodu raczej zdrowe. Ale żeby nie było tak wspaniale,to maska przesunięta w lewo i cienko schodzi się przy narożniku ,przy reflektorze. Błotnik przedni lewy jest trochę ciemniejszy.
W sumie auto jak najbardziej ok ,bo jakieś tam małe przygody blacharskie dotyczą 80 % aut. :)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
 
Posty: 5789
Zdjęcia: 38
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

01 Lis 2014, 12:12

Akurat kolega co kiedys byl lakiernikiem przy okazji oglądał auto wczoraj i tez powiedzial ze blotniki i maska nie są fabrycznie malowane ale zrobione jest bardzo dobrze. Nie widać rzeźby więc może ktoś wstawił nowy przemalowany element.

Co do zabezpieczenia antykorozyjnego. Za tydzien będę mieć dostęp do kanału.
Na stanie w szafie mam to: http://www.klakiernik.pl/pl/p/Srodek-DI ... ja-1-L/248

Nie wiem czy do podwozia to sie nadaje. Czym zabezpieczyć najlepiej ?
Bigbluee
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Poznań
Auto: Citroen Xantia
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

01 Lis 2014, 12:20

Dobry specyfik. Sam używałem TECTYL-u.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
 
Posty: 5789
Zdjęcia: 38
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

01 Lis 2014, 15:11

Ładny Opelek :ok:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

01 Lis 2014, 15:29

Tak jak mówiłem , korozja w corsie zaczyna się na przednich i tylnich podłuznicach , musisz to zrobić . Zajrzyj jeszcze pod koło zapasowe . Widać wyciek oleju , puścił albo czujnik oleju albo wyciek z okolic pokrywy rozrządu . Nie wiem , czy nie cieknie gdzieś z przewodu hamulcowego przy kole , tam gdzie jest wilgoć , sprawdź to . Poza tym auto ok :)
Jako posiadacz corsy , zarejestruj sie na forum opel24 , to chyba największa skarbnica wiedzy na temat oplów w Polsce .
marco84
Początkujący
 
Posty: 227
Miejscowość: Nowy Sącz
Auto: Fiat Punto 2
Silnik: 1,2 8V 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

01 Lis 2014, 18:23

Samochód wygląda bardzo ładnie choć ma gdzie nie gdzie troszkę rudej ale zabezpieczysz i masz spokój na jakiś czas. Poza tym auto super. :ok:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Lis 2014, 15:29

Co do wycieku oleju, to na 99% leci z elementu zaznaczonego na obrazku. Doczytałem, że jest to czujnik ciśnienia oleju oraz, że TTTM. Cały czujnik jest zaolejony oraz gumowy wąż ma ślady że coś na niego czasem kapie a ostatnia drogę lecącego oleju widać na zdjęciu z albumu.

Naprawde opel nie produkuje czujnika, który wytrzymuje kilka lat ? :)
Bigbluee
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Poznań
Auto: Citroen Xantia
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

02 Lis 2014, 16:26

Mówiłem :) Wymień go czym prędzej , bo niebawem olej będzie leciał strumieniem .
marco84
Początkujący
 
Posty: 227
Miejscowość: Nowy Sącz
Auto: Fiat Punto 2
Silnik: 1,2 8V 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback