Corsa B? Lanos?

Corsa B? Lanos?

15 Maj 2018, 19:39

Przymierzam się do kupna auta, takie by pojeździło chociaż te pół roku bez droższych awarii. Nie znam się kompletnie.

Jedyne co znalazłem świeższego to: [link wygasł] i [link wygasł]

Niestety (?) oba z komisu. Tak na oko ciężko stwierdzić? Trzeba jechać do mechanika, tak? Tyle czy przy takiej wartości auta to się opłaca? Jakieś porady? Słyszeliście coś o tych komisach? Pozdrawiam.
11PJ
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 15 Maj 2018, 19:30
Prawo jazdy od: 01 03 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam
0

Re: Corsa B? Lanos?

16 Maj 2018, 00:48

Witaj kolego
Corsa jeszcze w ostateczności możesz zobaczyć, ale to raczej nic ciekawego nie jest, do tego mulasty silnik, lanos to trup na bank.
Jaki masz dokładnie budżet i skąd szukasz aut to coś poszukamy. Jak ze śląska to widzę takie do 2000:
[link wygasł] wiem wiem sejak ale nawet jako tako się trzyma sprawdź kielichy i nadkola w bagażniku bo to leci szybko
[link wygasł] muł ale ładny
[link wygasł] długi przegląd i chyba OC
[link wygasł] mało fotek ale gaz to plus
[link wygasł] wygląda ok
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4849
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

Re: Corsa B? Lanos?

16 Maj 2018, 06:50

Dzięki ogromne, nie spodziewałem się aż takiej pomocy :shock:

Corsa czy Punto będzie mniej awaryjnie? Bo na tym najbardziej mi zależy. Na co zwracać uwagę przy oglądaniu?

Pozdrawiam :)

Sejo i Accent odpada, nie mam tam jak dojechać. Escort bez wspomagania chyba jest.

[EDIT] w sumie ta corsa moze tez byc bez wspomagania
11PJ
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 15 Maj 2018, 19:30
Prawo jazdy od: 01 03 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam
0

Re: Corsa B? Lanos?

16 Maj 2018, 09:41

11PJ napisał(a):Corsa czy Punto będzie mniej awaryjnie?


Ten który jest bardziej zadbany.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 6334
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 31 Sie 2012, 11:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
0

Re: Corsa B? Lanos?

16 Maj 2018, 18:21

Auto z komisu za 1500zł daruj sobie bo sam pomyśl ile musieli dać za niego żeby na tym jeszcze zarobić.
Corsa z komisu z Katowic który przerabiałem dwa razy i powiem krótko szkoda zachodu,same trupy na placu.
Punto niby ok ale od handlarza i gościa który ma auto złom.

Corsa bez wspomagania jest ok,sam taką tłukłem prawie rok czasu.

Ode mnie standardowo też kilka linków:
[link wygasł] - w PZU załapiesz się na 70% zniżek (wystarczy wyrobić kartę PZMu) i na oględzinach koniecznie musisz obejrzeć progi i podłogę bo to szybko leciało.
[link wygasł] - opłaty i przegląd do przyszłego roku.
[link wygasł] - od nowości w jednych rękach,świeży przegląd i opłaty na pół roku.
[link wygasł] - sejek spod mojej pracy,często go widuje i naprawdę przyzwoicie wygląda.
[link wygasł] - prawie od nowości w jednych rękach i na oględzinach tez spód koniecznie do sprawdzenia.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 35733
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
0

Re: Corsa B? Lanos?

17 Maj 2018, 00:35

Dziękuję wam. No corsa krzycha też fajna, ale nie mam czasu po nią jechać. Biorę swifta bo blisko i też fajny, opłaty itd. Pozdrawiam.
11PJ
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 15 Maj 2018, 19:30
Prawo jazdy od: 01 03 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Latający samochód elektryczny - czy to jest możliwe? Latający samochód elektryczny - czy to jest możliwe?
    Toyota opatentowała nowy projekt latającego samochodu-drona, którego koła mogą pełnić funkcję śmigieł. Pojazd ma mieć napęd elektryczny zasilany bateriami lub ogniwami paliwowymi. Projekt opracowała Toyota Engineering ...
    Bezpieczeństwo dzieci w samochodzie, foteliki, podstawki, pasy Bezpieczeństwo dzieci w samochodzie, foteliki, podstawki, pasy
    To przykre, lecz do końca lat 90. w Polsce w ogóle nie dbano o bezpieczeństwo dzieci. Powszechne były przypadki przewożenia ich bez fotelików czy choćby podstawki, która zabezpieczyłaby je przed wysunięciem ...

  • Re: Corsa B? Lanos?

    17 Maj 2018, 18:19

    Wziąłem swifta, dałem 1650, żałuje że do 1500 nie stargowałem, ale jestem zadowolony, jest tylko do zrobienia centralny zamek, a co jeszcze to się okaże w najbliższym czasie :D Dzięki za pomoc panowie :ok:
    11PJ
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 15 Maj 2018, 19:30
    Prawo jazdy od: 01 03 2016
    Przebieg/rok: <1tys. km
    Auto: Nie mam
    0