Witam, uprzedzam z góry że nie znam się zbytnio na samochodach, jednak zdałem dzisiaj prawo jazdy, więc jakieś tam pojęcie mam (nie od strony technicznej ;p).
Odłożyłem trochę pieniędzy, a trochę obiecali dołożyć rodzice, więc określam że najlepsze będzie coś do 10 tysięcy (chociaż jeszcze muszę kupić garaż, ale to narazie nie wliczam).
Nie mam jakiś wielkich wymagań, chociaż ciężko mi szukać samochodu nie mając pojęcia która marka będzie miała taki wygląd a która inny.
Wymagania: - Sportowy wygląd, tzn. aby był coupe, dość niski, opływowy. - Możliwość przerobienia, albo kupienia go w gazie. - Nie może być 2 osobowy. - Nie może być aż tak mały jak np. Opel Tigra - Dość "nowe" wnętrze, tzn. fotele kubelkowe, wspomaganie kierownicy, el. szyby, klimatyzacja
Jeżeli chodzi o prędkość, czy moc, to nie zależy mi. Mam zamiar jeździć nim do szkoły, dlatego musi być w gazie i ew. dojeżdżać do miasta. Mieszkam na wsi.
Jako znakomity przykład może posłużyć Toyota Supra, na którą sobie nie pozwolę bo nie warto ponoć go przerabiać na gaz, a na paliwie żre po 15l.
To jest mój ideał z wyglądu, ale jak już wspomniałem, nie mogę sobie na niego pozwolić
Jest jakiś samochód który spełni moje wymagania? Dodam, że podobają mi się wysuwane kwadratowe światła jak w tej suprze.
Zawiesiłem się też przy Toyocie Celicy, no i mazdzie 323f (oczywiscie te starsze modele).
Jak nic nie znajde to kupie chyba jakies bmw
Jeszcze jedno pytanie: To prawda że nie można parkować samochodów na przejaździe? (chodzi mi o miejsce gdzie kiedyś stał ciągnik) jest zadaszone, stabilne, są wrota z jednej i drugiej strony ;p
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Tu masz niezłą maszynę...: [link do Otomoto wygasł] albo tu: [link do Otomoto wygasł] [link do Otomoto wygasł] czymś takim, do tego w gazie, zrobisz robotę : [link do Otomoto wygasł]